Nagels.

5 Aug

Ik heb een periode gehad dat ik heel erg bezig was met nagels lakken en mooie figuurtjes, dingetjes erop doen. Want ik had toen net stripers gekocht van Essence. Ik heb er wat fotootjes van gemaakt, dus kijk even mee!

Met de witte striper van Essence.

Dit kwam op eens in mij op toen ik mijn nagels had gelakt, want ik vond het er zo saai uit zien alleen dat groen. Dus toen heb ik mijn striper bij gepakt en lijntjes gemaakt en dit is het resultaat. Iedereen vond het echt prachtig. Maar ik als perfectioniste zie toch echt wel dat de lijntjes niet mooi recht zijn, niet even dun en ja dat stoort mij. Maar wel erg creatief!

Blackberry kwaliteit jongens, gelukkig ben ik over op de iPhone!

Ik ben helemaal niet tevreden met dit resultaat! Hier was het weer hetzelfde, ik vond alleen blauw saai staan. En ik had net mijn konad setje binnen dus dan maar even een leuk figuurtje erop stempelen. Alleen het figuurtje was kleiner dan ik dacht. Ik dacht dat gaat helemaal over mijn nagel, maar nee dat niet helemaal. Dus heb ik het maar een beetje in het midden geprobeerd. Het zag er wel grappig uit maar ik vind het niet echt mooi.

Ook met de witte striper van Essence.

Dit vind ik wel weer mooi! En ja sorry voor mijn hand, die had ik even schoon moeten maken. Hier had ik een grijze kleur van Catrice opgedaan. Dat zag er al leuk uit maar ik moest weer iets verzinnen om op mijn nagels te doen. Ik zat heel inspiratieloos naar mijn nagels te kijken, totdat ik maar 1 schuin streepje zetten, en toen een streepje over dat lijntje naar de andere kant, en nog 1. En dit is het resultaat. Ik vind het er mooi uit zien, het heeft iets van een moderne strakke kant vind ik zelf. En dat past ook wel bij me.

Op school zeiden ze iedere week laat je nagels eens zien! Heb je weer iets nieuws gedaan? Bij die eerste foto vroegen ze naar welke nagelstudio ik was geweest en dat ik het wel als bijbaantje kon doen mensen hun nagels lakken. Ik vind het echt leuk van die opmerkingen en complimenten!
What do you think guys, hot or not?

Geef een reactie

