Enchantra bestelling binnen!

9 Aug

Gister is om 12 uur mijn pakketje van Enchantra al binnen gekomen. Echt super leuk! Wat ik had besteld voor als je het vergeten was kijk dan even dit artikel. Ik had wat besteld van Konad.
 Ik heb 2 flesjes nagellak van 10ml gekocht. Ik had al 3 kleine nagellakjes in de kleur rood, wit en donkerblauw, die krijg je standaard bij een set. Alleen ik wou ook graag andere kleurtjes. Het zijn speciale nagellakjes. Ik dacht eerst je kan gewoon je eigen nagellak gebruiken, alleen dat werkt echt niet. Op de een of andere manier is dat gewoon te dun. Deze nagellakjes zijn wat dikker kwa structuur zodat ze in 1 keer goed op het vormpje komen zodat je het goed kan stempelen. De imagineplates zijn dit keer niet met 7 kleine figuurtjes maar met 4 grote afbeeldingen en 1 klein figuurtje aan de zijkant. Dus dit zijn afbeeldingen voor over je hele nagel. Ik heb het natuurlijk meteen even getest en bekijk hier het resultaat:

Dit was de allereerste die ik had geprobeerd toen ik het pakketje meteen binnen had. De onder kleur is Lucky Lucky Lavender van OPI. Daarover heen heb ik een figuurtje van imagineplate m63 gepakt met de roze nagellak. Ik vind het echt mooi! Ik ben alleen niet zo blij met het resultaat die kleuren bij elkaar. Als ik zo kijk had ik beter een donkere roze kleur onder kunnen doen. Maar goed dat voor de volgende keer. Ik vind het wel geweldig in ieder geval, en het is snel gedaan!
En ja ik had weer te snel gefotografeert vandaag die beschadiging op mijn wijsvinger, sorry daarvoor.

Mijn moeder vond het ook helemaal geweldig en wilde ook graag een figuurtje op haar nagels. Zo gedaan. Ze heeft een figuurtje van imagineplate m65. Z’n klein figuurtje wat aan de zijkant zit, want ze vond een print over de hele nagels te druk. Het is echt een mooi resultaat!

Hierna heb ik natuurlijk nog wat geprobeerd, want jullie willen natuurlijk het effect van alles zien. Hier heb ik als onderkleur van Catrice Sold out Forever gedaan. Daarover heen een print van imagineplate m65 met de roze nagellak. Ik vind het heel mooi. Ik heb het gewoon gevarieerd, dus niet alles helemaal hetzelfde erop stempelen want dat vind ik persoonlijk er saai uitzien. En let niet op mijn nagels en nagelriemen, die zijn niet echt helemaal mooi. Maar al met al ben ik heel erg bij met Konad. En het is ook helemaal niet zo duur.

Dit bij elkaar kostte €24,95

10 Reacties to “Enchantra bestelling binnen!”

  1. Lieke 10 augustus 2010 bij 08:54 #

    Leuke imagesplates zeg 🙂 Ik heb alleen wel het idee dat de blauwe nagellak in het potje feller is dan op je nagels. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje jammer.. maar je kunt iig weer flink aan de slag!

    • Rachel Janssen 28 maart 2012 bij 11:50 #

      Klopt, dat is inderdaad iets minder. Maar des al niet te min ben ik er blij mee!

  2. Celine 3 april 2012 bij 19:11 #

    ik wil ook zo graag zoon stempel ding van konad. ik vind het er echt super leuk uit zien.
    kun je beter zoon set kopen of gewoon los een stempel met schraper en zoon houder en lakjes en van die imagesplaten?

    • Rachel Janssen 3 april 2012 bij 19:27 #

      Het beste wat je kan doen is een set kopen met een schraper, lakjes en imageplates in 1. Dan ben je het goedkoopste uit en heb je gelijk alles! Je kan ook beginnen met een starters set.

      • Celine 3 april 2012 bij 19:29 #

        ja, ik zit nu op die site van enchantra te kijken en zoon beginners set is niet eens duur. 12 – 15 euro.
        ik zie nu wel dat ze die niet op voorraad hebben, maar eentje ;o
        welke had jij eigenlijk?

      • Rachel Janssen 3 april 2012 bij 19:34 #

        Hmm okee.. Ik had die beginners set en later heb ik lakjes en imagesplates bijgekocht. Die beginners set had ik als cadeautje gekregen.

  3. Celine 3 april 2012 bij 19:33 #

    En trouwens, je hebt ook zoon imageplatehouder ofzo iets. maar heb je die persee nodig? want bij sommige sets zit die er niet eens bij

  4. Celine 3 april 2012 bij 19:36 #

    ja ik las het in een andere post net haha. met rood wit en blauw toch? ja die zie ik nu ook en die hebben ze nog wel op voorraad. (sorry als ik lastig ben, haha)

    • Rachel Janssen 3 april 2012 bij 19:38 #

      Ja klopt & oke leuk! Geeft niet hoor, ik vind het juist leuk dat je op mijn blog kijkt/leest en een comment achter laat!

      • Celine 3 april 2012 bij 19:41 #

        haha gelukkig! ik denk dat ik het maar gewoon ga bestellen, want elke keer denk ik; zal ik wel of niet doen? haha
        damn, mijn beeldscherm is opeens wel erg groot en die knop om 100 % in te stellen is weg, lekker slim ben ik weer haha ;$
        ik zal je andere posts ook nog lezen, vind ik leuk!
        nja bedankt he x

Geef een reactie

