Essence eyeshadow 03 All Time Favorite

15 Aug

De bovenkant is lelijk door het plakband wat erop heeft gezeten.

Ik was in de kruidvat en liep toevallig tegen het schap van Essence aan. Nee oke, mijn route in de kruidvat is altijd standaard eerst langs de make-up.. Maar hey, dat mag want ik ben een meisje! haha. Maar daar kwam ik dit super schattige ogenschaduw duo tegen. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Dit is een mini palletje van Essence. De kleur is 03 All Time Favorite. En het is inderdaad 1 van mijn favoriete geworden. Het zijn mooie nude kleuren maar toch erg shimmery.

Ik vind de verpakking ook wel leuk, een klein schuifdoosje met 2 mooie ogenschaduwkleuren erin. Heel praktisch ook om mee te nemen.
Achterop het doosje staat ook een klein afbeelding met een 2 stappen uitleg. Stap 1: Doe de lichte kleur op het ooglid. (niet helemaal tot de wenkbrauw.) Stap 2: Meng de donkere kleur in de buitenste hoek van je ook en dicht bij je wimpers.
Heel simpel allemaal maar wel leuk.

Het zijn 2 echte mooie shimmery kleuren. Ik stond verbaasd van de pigment! Dat is echt geweldig. En dat voor weinig geld toch echt heel goed kwaliteit.

Mooi hé?

Wat vinden jullie van Essence ogenschaduw? 

3 Reacties to “Essence eyeshadow 03 All Time Favorite”

  1. Anonymous 15 augustus 2010 bij 08:40 #

    Ik heb ook zo’n palletje, maar dan met andere kleuren, en ik vind ze heel erg fijn.

  2. Frauke 15 augustus 2010 bij 10:42 #

    Ziet er goed uit voor die prijs 🙂

  3. Kalypso 16 augustus 2010 bij 15:10 #

    Essence is zeker een van mijn favoriete goedkope make-up lijnen. De make-up vind ik zeer goed. Leuke palette. Die kleuren staan je vast goed. Goeie aankoop dus.

    Liefs, xxx Kalypso.nl.tt

Geef een reactie

