Sephora Minerale Foundation.

17 Aug

Ik was laatst bij de Sephora, en ik had een blush nodig. Een perzik-achtige kleur, gewoon beetje nude, jullie begrijpen wat ik bedoel? Toen liep ik tegen dit aan. Ik had een beetje haast dus zag de kleur en het doosje en dacht, oké leuk! en ik heb het gekocht. Nog geen idee waarvoor ik het ging gebruiken. In het begin heb ik het even gebruikt voor blush, maar daar is het iets te donker voor. Het is de kleur mat tan 36. Dus als foundation kan ik het al helemaal niet meer gebruiken omdat dat veel ste donker is. Dus dacht ik, misschien kan je het ook voor een bronzer gebruiken, alleen zitten er dan geen glittertjes in. Dat kan opzich wel, maar ja. Dit is dus eigenlijk een miskoop. Als ik rustig de tijd er voor genomen had, had ik het misschien niet gekocht. Maar dat is achteraf. De verpakking vind ik trouwens wel echt super.

Dit is als je het open doet, gewoon natuurlijk zoals al de andere verpakkingen. Maar deze heeft meer.

Als je de poeder omhoog klept, zit er aan de andere kant een spiegeltje.

En als dat nog niet genoeg is zit er ook nog een heel zacht fluffy spons applicator bij. Echt super leuk, en heel handig ook voor mee te nemen.

De kleur laat ik om mijn vinger zien, want het is veel ste donker voor mijn huid. Hier zie je al dat het heel dik en dekkend is. Maar ik ben er van overtuigd dat als je het heel subtiel als bronzer aanbrengt, dat het best wel een mooi effect kan geven.
Wat ook goed is , is dat er SPF 10 in zit. SPF zit ook in zonnebrandcrémes en dus beschermt je huid tegen de zon. De prijs weet ik even niet meer, en kan het ook niet op internet vinden, maar ik denk rond de €13 euro.

2 Reacties to “Sephora Minerale Foundation.”

  1. Kalypso 18 augustus 2010 bij 09:56 #

    Echt een hele mooie foundation. De prijs valt nog mee. Thanks voor de swatch.
    Die is zeker goed gepigmenteerd.
    Liefs,xxxx

  2. carmen 22 augustus 2010 bij 16:51 #

    Ik heb deze compact powder ook !
    Ik kocht hem bij een actie 3 voor €10,00
    toen de actie later in et jaar nog een x kwam heb ik hem weer gekocht maar hij zit nog in de verpakking. Ik doe nu ongeveer een jaar met mijn 1e.

Geef een reactie

