Lipbalm Gosh.

24 Aug

Er was een tijdje geleden bij de kruidvat een actie als je iets van Gosh kocht, kreeg je er een lipbalm t.w.v €8,95 bij en je mocht zelf de kleur uitkiezen. Natuurlijk wou ik wel z’n lipbalm, dus ik had een mascara van Gosh gekocht ( bar slechte mascara..) en toen kreeg ik er deze lipbalm bij. Ik had een goude kleur gekozen.

Wat is een lipbalm? Een lipbalm is een balsem voor je lippen, zoals Labello maar dan met een kleurtje. Dus het is voedend voor je lippen en het staat ook nog eens leuk. De kleur van de stick komt niet hetzelfde over op je lippen, op je lippen wordt hij heel shimmery met een zachte goude gloed. I like!

Je ziet ook op deze foto dat hij heel erg shiney is en wat vettiger, omdat dat voedend is voor je lippen.

Die zilveren dingetjes in me mondhoeken is van me beugel..

Hier zie je dat die glittertjes meer in de lijntje trekken, maar het nog wel een shiney, goud achtige gloed geeft. Ik ben er blij mee!
Hebben jullie ook aan die lipbalm actie meegedaan, zoja welke kleur heb jij en wat vind jij ervan?

6 Reacties to “Lipbalm Gosh.”

  1. Kalypso 24 augustus 2010 bij 16:58 #

    De lipbalm zefl lijkt ontzettend donker maar dan zie je swatch en dan komt die heel mooi licht naar voren. Zo zie je maar weer. Een swatch verteld meer dan een stik zelf.
    Goeie aankoop.
    Liefs, xxx

  2. Floor en Marjolein 25 augustus 2010 bij 09:57 #

    Ik had het zelf niet gekocht! Maar ik vind het toch mooi, hihi.

  3. Axelle 25 augustus 2010 bij 13:39 #

    ziet er heel mooi uit ! nee had hier niet aan meegedaan met zo’n acties kom ik altijd te laat xD

  4. Amanda 26 augustus 2010 bij 17:46 #

    Op de eerste foto’s dacht ik ‘nee’ maar vind hem eigenlijk best mooi :]

  5. beautyglossary 27 augustus 2010 bij 12:44 #

    Hij ziet er echt zo mooi uit op je lippen!

  6. Sophia 27 augustus 2010 bij 16:48 #

    Ziet er idd heel mooi uit!

Geef een reactie

