NOTD

31 Aug
Weer even een Nail Of The Day. Ik koop op dit moment niet heel veel, gewoon omdat ik wil sparen. Maar bij de kruidvat moet ik toch altijd even naar binnen lopen. En toen zag ik een zilvere nagellak van Catrice en bij de Essence een glitter topper ook met zilver. Dus die heb ik allebij gekocht en natuurlijk gelijkt geprobeerd. Ik vind het een hele mooie combie.

Wat vinden jullie?

2 Reacties to “NOTD”

  1. Kalypso 31 augustus 2010 bij 15:38 #

    Lekker shiny. I love this look. Liefs, xxxx

  2. Stylishing 31 augustus 2010 bij 16:44 #

    ik heb hem ook, maar hij is super moeilijk eraf te krijgen haha:P

Geef een reactie

