Hair.

2 Sep

Ik vind het altijd belangrijk dat mijn haar goed zit. Make-up natuurlijk ook maar voornamelijk mijn haar, dat is echt heilig. Bij celebs zit het altijd echt perfect, omdat het natuurlijk door een professionele kapper word gedaan. Maar het is altijd leuk plaatjes kijken toch?

Dit vind ik echt prachtig! Dat korte staat haar heel goed.

Ik geloof niet dat al dat haar echt is, maar goed who cares?! Mooie coupe!

Dit vind ik zo stoer staan bij Taylor Swift! Die krullen die ze normaal heeft maken haar heel schattig, met deze look laat ze zich van een andere kant zien, cool!

Eén reactie to “Hair.”

  1. Kalypso 3 september 2010 bij 08:52 #

    Ik vind alle kapsels mooi. Liefs, xxx

Geef een reactie

