Andrélon Aqua Fiber.

14 Okt

Vandaag weer eens een review. Bij ons in Amere-Buiten is de nieuwe C1000 geopend. En daar hadden ze allemaal leuke aanbiedingen. Ook dit. Een doosje met een zonnebril en een Aqua Fiber van Andrélon.
Aqua Fiber is een modelleerpasta van Andrélon.

Aqua Styling Fiber geeft je haar flexibele versteviging, zonder dat het vet wordt. Je haar wordt niet hard, zodat het restylable blijft. Plakt niet en drooft het haar niet uit.

Gebruikstips:
-Gebruik op droog of lichtvochtig haar.
-Verdeel de pasta met de handen door het haar en breng in model.

Dit product had ik nog niet eerder gezien of gehoord. De modelleerpasta vind ik net wax. Het is vrijhard, als je met je vinger erover gaat krijg je een heel klein laagje. Ze zeggen dat het niet plakt, maar dat doet het wel een beetje.

Als je met je vinger er een beetje in drukt, dan krijg je dit dus. Dit kan je over je hele handpalm verdelen en dan in je haar brengen, maar je kan het ook op je vingertoppen verdelen en je haar in model brengen.
Ik heb zelf het meteen ook even getest, dus ik heb eerst mijn haar gekamt.
Voor.
Na.

Ik kan niet zeggen, ja het brengt mijn haar echt helemaal perfect in model. Want ik zou eerlijk gezegt niet echt weten hoe ik dat moet doen met een soort wax en lang haar haha. Maar ik moet zeggen, je ziet wel verschil. Het spreid het haar een beetje, en het zit wel net iets mooier en minder pluizig. En het maakt je haar niet vettig. Ik vind dit zeker een aanrader!

Trouwens, het ruikt ook heel erg lekker!
Zoals alle producten van Andrélon lekker ruiken :)!

Aqua Styling Met Zeemineralen.

De pure en natuurlijke manier van stylen! 


10 Reacties to “Andrélon Aqua Fiber.”

  1. Debbie 14 oktober 2010 bij 13:47 #

    ziet er goed uit!

  2. Kalypso 14 oktober 2010 bij 15:08 #

    Wat heb jij mooi haar zeg. Even jaloers. Maar volgens mij helpt het wel. Je haar lijkt nu ook veel soepeller. Liefs, xxxx

  3. Lauraaa, 15 oktober 2010 bij 16:59 #

    oeeh, handig!
    ik heb zo vaak last van pluizig haar. serieus. niet leuk meer ;[

  4. Josephine 16 oktober 2010 bij 18:54 #

    Ziet er geweldig uit, zo’n voor en na foto!

  5. Laura 17 oktober 2010 bij 14:10 #

    Het ziet er een heel fijn product uit!
    x

  6. Vera Camilla 17 oktober 2010 bij 17:51 #

    Wauw, ziet er goed uit!

  7. Evi 8 mei 2012 bij 21:10 #

    Leuke blog heb je zeg! Weet jij of dat product nog te koop is?
    Xx

    • Evi 8 mei 2012 bij 21:11 #

      In de drogist of iets dergelijks bedoel ik

      • Rachel Janssen 8 mei 2012 bij 22:02 #

        Voor zover ik weet is het niet meer in een drogist te kopen. Je kan nog wel even bij online shops kijken.

  8. Evi 9 mei 2012 bij 16:27 #

    Okee dankjewel!

Geef een reactie

