Zomerkleurtjes!

28 Mrt

 In de zomer heb ik altijd een paar favoriete nagellakjes die ik dan ook graag op doe. Gewoon omdat die kleuren zo lekker fris zijn, en helemaal into the summer! Het zijn allemaal random nagellakjes, en vandaag deel ik die met jullie.

Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy!

Deze nagellak van Catrice is echt een aparte kleur! Heel fris en fruitig dat zeker. Maar het is net geen geel, en ook geen groen. Deze draag ik echt graag als ik een zomerse outfit aan heb met felle kleuren. Omdat de nagellak ook zo lekker fris en knallend is! De naam vind ik trouwens ook echt super, haha.

07, van de Hema.

Dit is echt een super kleur. Ondanks dat dit gewoon een nagellak van de Hema is, vind ik hem super fijn. Ook deze kleur is weer lekker knallend, want dat vind ik nou echt passen bij de zomer. Meer kan ik er niet over zeggen, gewoon heel mooi! Op de foto lijkt hij trouwens wel iets donkerder, in het echt is hij iets meer koraal roze.

En nog een nagellak van de Hema, ja sorry guys maar ik vind ze gewoon heel fijn! Alhoewel, heel dekkend zijn ze ook weer niet.. Maar goed, echt een groen groen groen kleurtje, ik vind het leuk. Niet heel knallend maar zeker wel geschikt voor een zomerse dag!

OPI What's with the cattitude?

En als laatste, dit geweldige kleurtje. OPI is een heel fijn merk, dat is zeker. Maar dit kleurtje is echt mijn favoriet ever! Dit lakje komt uit de Shrek collectie. Ja lekker fris en knallend. Deze kleur staat ook echt heel mooi als je een beetje bruin bent, dan springt die kleur er echt uit! Ik doe hem in de zomer ook vaak op mijn teennagels. Helaas is ‘ie bijna op!

Hebben jullie ook een bepaalde nagellak die je elke zomer draagt?

2 Reacties to “Zomerkleurtjes!”

  1. WeLoveImperfection 3 april 2012 bij 12:57 #

    Dat OPI lakje is echt heel mooi!
    xoxo

  2. xliefsmariska 29 april 2012 bij 10:42 #

    Mooie lakjes!

Geef een reactie

