Music at the moment.

29 Mrt

Ja oke, voor dat jullie daarover beginnen te klagen dit is inderdaad niet zelf bedacht. Teske van Teskuh.nl doet dit soort artikels. Ik vind die artikels van haar altijd zo leuk om te lezen, en te horen welke muziek zij steeds luisterd. Want iedereen heeft een eigen smaak ook qua muziek! Dan ben ik maar een copycat, ik wil graag ook de muziek die ik op dit moment veel luister met jullie delen!

Ik ben helemaal niet z’n liefhebber van Nicki Minaj haar muziek, maar dit liedje vind ik dan wel weer leuk. Er zit een beetje pop/house in en ik vind de tekst gewoon leuk. Het slaat natuurlijk nergens op maar klinkt zo lekker in de oren!

Kevin Lyttle, ik ken die hele gast niet en ze muziek ook niet alleen dit liedje. Dit liedje is al 3 jaar oud, ik hoorde het laatst op de radio en toen meteen weer opgezocht. Dit blijft een lekker nummertje om op te dansen of lekker mee te zingen. Ik wordt er altijd vrolijk van en krijg er op 1 of andere manier ook een zomers gevoel van. Ik kan nooit stil staan als ik dit nummer hoor!

Ik ben echt helemaal geen fan van Enrique Iglesias zijn muziek. Ik vind dat hij eigenlijk helemaal niet kan zingen. Tegenwoordig maakt Enrique met iedereen die op dit moment hot is een nummer lijkt het wel. Dus nu een nummer met DEV. Ik vind de muziek van DEV daarentegen dan weer wel leuk. De combinatie al helemaal. Dit nummertje vind ik echt super leuk, vooral een lekker refrein! Vooral lekker om keihard in de auto te draaien, hihi.

Ik hou heel erg van spaanse muziek. Ik heb sowieso speciale band met alles wat Spaans is, haha. Daddy Yankee is 1 van me favoriete artiesten die spaanse muziek maakt. Afgelopen jaar was het nummertje Danza Kuduro echt mijn favo, geweldiggg!! Maar nu heeft Daddy Yankee ook goud in handen. Dit is net z’n lekker nummertje waar ik ook niet bij kan stil blijven zitten.

Dat waren ze voor deze maand.

Wat is jou music at the moment waar je veel naar luistert?

2 Reacties to “Music at the moment.”

  1. Flaviena 29 maart 2012 bij 19:36 #

    Fijne muziekjes! Ben ook helemaal gek van daddy yankee.. het is altijd party time als ik zijn muziek hoor 🙂

  2. Beauty Koning 29 maart 2012 bij 23:23 #

    Ah, gave nummers! Oh my, ik houd van Enrique Iglesias, he is amaaaaazing!

Geef een reactie

