Beautygeheim: Zwitsal haarlotion

30 Mrt

Als afsluiter van deze week en als begin van het weekend deel ik met jullie mijn grootse beautygeheim. Ik krijg heel vaak opmerkingen van vriendinnen of meiden uit me klas dat me haar zo mooi glanst, zacht is of lekker ruikt. Ze denken allemaal dat ik hele dure producten gebruik voor mijn haar om het zo zacht te maken. Nee hoor! Dat valt reuze mee, voor €3,99 heb je z’n flesje al in huis!

Zwitsal haarlotion, ja ik kan niet meer zonder. Ik ben natuurlijk al een liefhebber van Zwitsal want oh my god wat ruikt dat lekker zeg! Niks alleen voor baby’s, ik ben dan 16 maar ook ik gebruik het! Ten eerste gebruik ik het om te sprankelen over mijn dekbed. Je zult wel denken dat ik gek ben, maar daardoor ruikt mijn beddengoed wel super lekker en dat slaapt nog vele male lekkerder! Maar natuurlijk gebruik ik het vooral voor mijn haar. Ja, want het is tenslotte haarlotion!

Goedemorgen Haarlotion van Zwitsal is voor de zachte babyhaartjes. Hiermee kun je de haartjes van je baby verzorgen en heerlijk laten ruiken. Dus ik dacht wat bij baby haartjes kan, kan ook bij mij! Deze Zwitsal lotion is dermatologisch getest, hypoallergeen en pH-neutraal. Deze lotion verzorgt mijn haar echt niet, dat geef ik toe. Ik gebruik het wel iedere ochtend. Zodra ik mijn haren heb uitgekamd is het altijd wel een beetje pluizig of droog. Dan doe ik dus een klein beetje lotion in mijn handen en smeer het in mijn haar. Daar gaat mijn haar super lekker van ruiken en het zit stukke beter! Geloof het of niet maar mijn haar glanst, voelt en ziet er niet droog of pluizig uit en het zit meteen goed! Het fijne is ook nog dat je het niet hoeft uit te spoelen.

Misschien vind je het een beetje flauw, maar ik gebruik dit echt elke dag en ik kan het je zeker aanraden! Mijn haart voelt echt heel fijn aan als ik een beetje haarlotion erin heb gedaan. Bijna net zo zacht als baby haartjes. Plus dat het ook nog eens een leuke verpakking heeft, het heerlijk ruikt en betaalbaar is!

Gebruiken jullie ook wel eens zulke producten?

Geef een reactie

