Pictures of my life #1 April

3 Apr

Iets nieuws op mijn blog. Of nouja nieuw, ondertussen heeft elke blogger het wel. Maar dat weerhoudt mij er niet van om ook z’n artikel te maken. Gewoon omdat ik het leuk vind! Dus vanaf nu hier iedere maand een artikel met mijn leven in foto’s. De meeste foto’s zijn gemaakt met mijn iPhone dus niet van professionele kwaliteit. Take a look!

Eindelijk was het me een keertje gelukt, oh wat was ik trots.

Samen met mijn achterneefje David. Ik had hem sinds dat hij 3 maanden was niet meer gezien en nu is hij 15 maanden. Wat gaat de tijd snel, en wat is het toch een schatje!

Met de club gingen we een weekendje naar de Veenhoop, gezellig uitje en die zaterdag hadden wij een wedstrijd. Als afsluiter die zondag middag gingen we cupcakes versieren. Die kids vonden het geweldig! Ik ook hoor, hihi.

Linda is echt me buddy van het team. Vrijdag avond na aankomst waren we doodop. Maar gek zullen we altijd blijven doen!

Met Linda en Laurien, 2 meiden uit me team. Haar en make-up was al gedaan, omkleden, stretchen, warming-uppen en we konden gaan showen! Dit was bij Finals. Ik heb altijd z’n lol met die meiden.

Hier hadden ze me dus in wc-papier gewikkeld, omdat ze dat leuk vonden..

Wat was ik trots dat ik dit getekend had. Ik vind het zelf namelijk erg mooi en knap zo met mijn vinger. Is best lastig! Voor degene die gaan vragen wat mijn username is; racheljanssen.

Dit was het weer!

Geef een reactie

