Kruidvat Koopjes.

4 Apr

Ik ben  laats in mijn pauze van school even de Kruidvat ingelopen. Ik vind het een fijne winkel en ga daar altijd even snuffelen. Ik had in hun folder gezien dat ze heel wat aanbiedingen hadden. Leuk, sale!! Het is algemeen bekend dat ik altijd meteen doorloop naar de make-up en daar dan uren kan doorbrengen.. Ik ben hard aan het sparen maar als ik allemaal leuke nieuwe dingen zie kan ik me amper inhouden! Toch heb ik me weten in te houden en heb ik alleen gekocht wat ik nodig had.

Ik had al een tijdje een nieuwe foundation nodig, maar kon geen goede vinden. Mijn huid is heel erg licht dus vind ik het heel moeilijk om de goede kleur te vinden. Ik wilde heel graag de mousse foundation van Maybelline New York proberen, want die was ook in de aanbieding voor €10 maar helaas hadden ze die maar in 5 kleuren en de lichtste was te donker.. Dus kocht ik er 1 van Catrice, de ‘Photo Finish 18h liquid foundation’. Ik had daar hele goeie reviews over gelezen. Ik heb niet de lichtste kleur, 1 tint donkerder. Ik had hem getest op het randje van me kaak, en toen zag het er goed uit als ik het goed uitveeg. Dus ik was helemaal happy dat ik er eindelijk 1 had gevonden in mijn kleur. Thuis gekomen moest ik het natuurlijk op me gezicht proberen. Wat me als eerste opviel was dat het naar klei ruikt. Ook als ik het op me gezicht smeer heb ik het idee dat ik een masker draag, en ik breng het niet dik aan. Het dekt wel goed, maar de kleur is toch net iets te donker voor mij. Als ik het op me gezicht smeer ziet het er wel redelijk uit (ik kan het niet plaatselijk aanbrengen) maar je ziet duidelijk verschil met mijn hals helaas..

Zoals je ziet op mijn hand, iets te donker. Maar in de zomer dan wordt ik wat bruiner dus dan kan ik hem dan gebruiken voor als mijn neus bijvoorbeeld heel rood is. Het komt altijd wel van pas, dus zeker geen miskoop! Hij kostte €6,49.

Ook heb ik nog iets anders gekocht, wat in de aanbieding was. Ik was al een tijdje op zoek naar een pomp flesje voor mijn nagellak remover maar ik kon het steeds niet vinden. Tot mijn verbazing zag ik deze in hun folder, dus die moest ik wel halen. Het gaat mij puur om het flesje, niet de inhoud. Ik had geluk want er stond er nog maar 1!

Deze nagellak remover die erin zit ruikt trouwens wel lekker! Ze hebben het wel een wat chiquere naam gegeven ‘moisturising nail polish remover’ maar het blijft gewoon goedkope nagellak remover zonder aceton in een fijn pomp flesje. Ik ben hier erg blij mee!

Hebben jullie nog van de sale bij de Kruidvat gebruikt gemaakt, zoja wat heb je gekocht?

9 Reacties to “Kruidvat Koopjes.”

  1. Celine 4 april 2012 bij 07:38 #

    ik heb ook dat pompje! die is inderdaad fijn

  2. WeLoveImperfection 4 april 2012 bij 12:04 #

    Ik heb ze allebei en ik vind ze erg fijn! 🙂
    xoxo

  3. Louna Beauty 4 april 2012 bij 17:13 #

    ik heb hem ook! Vind hem wel beetje stinken haha!!

  4. Beauty Koning 4 april 2012 bij 19:52 #

    Mooie foundation is het toch, ik vind de dekking van de Photo Finish amazing, hij heeft iets magisch. 😀 De remover vond ik ook fijn, de smell, terrible, maar hij droogt mijn nagels niet zo uit.

  5. Joyce 4 april 2012 bij 19:54 #

    Dat pompje is superhandig!

Geef een reactie

