Easter nails.

5 Apr

Ik heb het geprobeerd, echt. Maar na een uur klooien heb ik besloten dat een easter nail tutorial hem niet gaat worden. Het wordt tijd dat ik mijn nagellak stash weer eens ga uitbreiden. Ik heb eigenlijk bizar weinig pastel tinten en ook weinig tools. Ik wacht nog op mijn dottingtool!! Maar goed, dus geen how to van mij maar wel leuke plaatjes. Deze bovenste foto heb ik trouwens proberen na te maken wat niet echt gelukt was.. Het is altijd leuk om plaatjes te bekijken, toch?

Deze vind ik echt super schattig! Wel grappig dat ze haar pink en middelvinger een andere kleur geel heeft gegeven.

Leuk die pastel tinten, vind je niet?

Super vrolijk!

Deze kleuren wil ik nou! Alleen die blauw en paars heb ik al wel.

Hebben jullie nog leuke creaties gemaakt voor pasen?

4 Reacties to “Easter nails.”

  1. Lotte 5 april 2012 bij 17:34 #

    Echt superleuk allemaal!

  2. WeLoveImperfection 5 april 2012 bij 18:04 #

    Ziet er leuk uit! Ik hou van nagellak 🙂
    xoxo

  3. Jorinde 5 april 2012 bij 18:14 #

    Leuke easter nails. Ik ben niet zo goed in nail art!

  4. Beauty Koning 5 april 2012 bij 23:55 #

    Naaaaw, how cute! Vooral de eerste vind ik echt leuk. 🙂

Geef een reactie

