Me, Myself and I.

6 Apr

Ja ik. Wie ben ik nou eigenlijk? Normaal zou ik mezelf niet willen noemen, eerder prettig gestoord. Maar ja wie is er nou wel normaal? Dat ik van schrijven hou ik ook wel duidelijk want anders zou ik niet een eigen blog hebben. Maar wie ben ik nou echt. Ik ben een persoon die 2 kanten heeft. Niet 2 extreme kanten dat ik een persoonlijkheids stoornis heb ofzo, nee gewoon. Bijvoorbeeld als ik nieuwe mensen leer kennen, dan kijk ik altijd eerste de kat uit de boom. Dan ben ik heel stil, rustig en zal ik niet zo snel op de voorgrond treden. Dat ligt er trouwens aan, leer ik nieuwe mensen kennen terwijl ik met vrienden ben, dan ben ik dominant aanwezig en kijk ik op een hele andere manier de kat uit de boom dan dat ik met allemaal vreemde mensen ben. Als ik je mag, wordt ik mezelf. Gewoon lekker gek, lekker kletsen en ik maak vaak hele droge of sarcastische opmerkingen. Ik ben dus eigenlijk aan de ene kant een rustig persoon (als ik moe ben of me niet op me gemak voel bijv.) Aan de andere kant ben ik juist een druk persoon die heel dominant aanwezig is, veel praat en ook actief is. Dat is meestal als ik er zin in heb. Ik ben serieus, maar kan me soms ook als een gek kind gedragen van 10 omdat ik dat gewoon leuk vind. Ik kan echt om de meest stomme dingen stuk gaan, want zo ben ik. Ik vind het ook fijn als ik bij mensen helemaal mezelf kan zijn, want als ik heel eerlijk ben vind ik het ook moeilijk om mezelf te zijn bij anderen. Hoewel dat de laatste tijd steeds minder word. Zullen ze me niet een vreselijk raar kind vinden als ik me laat gaan en mezelf ben? Pure onzin, ieder persoon is een individu en iedereen is verschillend. Ik vind het juist mooi als ik bij mensen mezelf kan zijn en dat zij dat accepteren. Ik spring ook van de hak op de tak, want terwijl ik accepteren typ schiet een quote van mijn moeder me opeens te binnen.

Verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan

Van die quotes zetten mij altijd aan het denken. Net zoals deze, die mijn vader altijd zegt:

Denk nooit aan de dingen die kunnen gebeuren, want gebeuren houdt nooit geen rekening met jou denken

Ook ben ik heel erg van de complimentjes. Ik vind het leuk om mensen een complimentje te geven, als ik zie hoe blij of vrolijk mensen daar van worden dan word ik ook blij! Ik zeg altijd wat ik vind, en voor dat ik het weet heb ik mijn mening al gegeven. Ook positief, als ik vind dat jij er goed uit ziet dan zal ik dat tegen je zeggen. Het maakt mij niet uit of ik wel of geen complimentje terug krijg, want daar doe ik het niet voor. Alles wat jij aan iemand anders geeft hoef je niet terug te verwachten. Want niet ieder mens is hetzelfde of heeft dezelfde denkwijze.

Terwijl ik dit typ, zit ik op mijn heerlijke bedje. Ik schrijf dit bericht op mijn macbook, maar mijn moeder heeft vanmiddag haar oude toetsenbord van haar werk meegenomen en aangezien ik die zo lekker vind typen heb ik die aangesloten op mijn macbook en typ ik dit nu met een apart toetsenbord op mijn schoot. Dat verklaart alweer hoe gek/maf ik eigenlijk ben.

Guess what, that’s me. Ik ben een heel eerlijk persoon, en ook heel behulpzaam. Ik ben blij met mijzelf, en accepteer mijn slechte kanten want sommige dingen kan of moet je nou eenmaal niet veranderen want die horen bij je en maken je juist de persoon die je nu bent.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Eén reactie to “Me, Myself and I.”

  1. Beauty Koning 7 april 2012 bij 01:23 #

    Wat een leuk en interessant stuk om te lezen, altijd fijn om te weten wie er achter een blog zit! 😀 Haha, zo maf ben je niet hoor, met je toetsenbord! Ik had dat namelijk ook, maar dat kwam omdat er een glas cola over mijn laptop heen was gevallen en het toetsenbord kapot was. :’) Ik noem het gewoon een extra luxe, heerlijk dat je gewoon lekker op je bed kan zitten, terwijl je laptop verderop staat. Ik vind je quotes ook amazing, vooral de laatste. Toevallig moet ik daar ook over nadenken, het heeft een punt, dat zeker!

Geef een reactie

