Spelen met make-up.

7 Apr

Ik was eigenlijk van plan om een mooie ooglook voor jullie te maken als een FOTD of een foto-tutorial. But unfortunately.. Ik wist ook eerlijk gezegd helemaal niet wat ik ging maken, dus ben ik maar wat met make-up gaan spelen. Het resultaat moet je niet al te serieus nemen, want ja ik heb wat gespeeld met make-up.. Ik draag bijna nooit ogenschaduw (meestal alleen met show’s) dus ook ik moet nog een hoop leren. Ik wil jullie wel het resultaat laten zien van mijn creatieve omgang met make-up haha. De foto’s zijn ook zeker niet perfect, want ik heb daar nog heel weinig ervaring mee.

Het was echt een beetje mislukt, want het was naar mijn mening wel een beetje te veel tegen mijn wenkbrauw aan en ik had mijn wenkbrauwen niet goed gekleurd en in shape gebracht. Anyway, ik ben er wel achter gekomen dat bruine ogenschaduw mijn ogen heel mooi laat uitkomen! Dat wist ik stiekem al een beetje want met de shows droegen we ook hele donkerbruine ogenschaduw. Dit is gecombineerd met een lichtere bruin (allemaal shimmery) en een highlighter. Als ik meer wist van te voren wat ik ging doen kon het er volgensmij nog best wel eens leuk uit gaan zien. Nouja voor de volgende keer dan.

Maar goed, dit was ook maar een probeersel. Als jullie het leuk vinden wil ik het wel wat vaker doen. Ik zou het nog leuker vinden als jullie dan aangeven wat voor look jullie graag willen zien, wat voor kleuren ik moet combineren en of je er een eyeliner bij wilt of niet. Welke kleuren, dat soort dingen.

Ik hoor het graag van jullie!

6 Reacties to “Spelen met make-up.”

  1. Valeria 7 april 2012 bij 11:16 #

    Ik vind deze look wel mooi gelukt 🙂

  2. WeLoveImperfection 7 april 2012 bij 11:39 #

    Mooi 🙂 !
    xoxo

  3. SpringVibes 7 april 2012 bij 12:23 #

    Echt heel erg mooi zeg !
    x Ella

  4. Beauty Koning 8 april 2012 bij 01:50 #

    Ja, je moet het vaker doen! Ik vind het wel mooi geworden, neutraal en draagbaar, dit is prima voor naar school. 🙂 Je ziet dat je oogschaduw op hebt, met een prachtige highlighter onder je brows. I like it! 😀

  5. EmmaWessels 15 april 2012 bij 12:28 #

    Mooie look geworden hoor! Juist lekker subtiel…

Geef een reactie

