Geshopt Primark.

8 Apr

Jaja, eindelijk had ik weer eens de tijd om lekker naar de Primark te gaan. Mijn ouders waren vrij en ik ook, dus zijn we naar de Primark in Zaandam geweest. Wij waren daar nog nooit geweest, ik ben wel al 2 keer in Hoofddorp geweest met mijn moeder. Het was goede vrijdag, veel mensen waren vrij dus dat betekend super druk! Mensen stonden gewoon tussen alle kledingrekken te passen, of zaten met hele families op de grond. Echt een gekke huis! Maaaaar, ik ben wel super geslaagd!

Deze moest ik gewoon hebben. Normaal zou ik dit niet kopen, maar ik vond deze zo leuk! Voor in de zomer, of gewoon leuk combineren. Gewoon voor weinig geld echt heeeel gaaf, die moest ik gewoon meenemen! €11,00,

Dit vind ik ook echt super, alleen die kleur al!! Van hetzelfde stof als die andere, super fijn. Hij lijkt zo heel groot, maar dat valt reuze mee. Ik deel deze samen met mijn moeder, hihi. €13,00.

Eerlijk, als ik dit zo op de foto zie dan zou ik het zeker niet kopen. De kleur komt niet helemaal goed over en hij lijkt zo heel groot en shabby. Maar dat valt reuze mee als je het aan hebt! Deze staat hartstikke leuk over een bijv. zwart topje heen, open of dicht het maakt niet uit! En ook van een heel fijn stofje. €8,00.

Jaa, 3 spijkerbroeken. Ik vind die broeken van de Primark tot nu toe altijd heel fijn. Links zie je een jegging, spijkerbroek in legging vorm. Ik dacht yaay skinny jeans die stuk lekkerder zit met z’n band! Thuis trok ik hem aan (ik heb inderdaad niet gepast in de winkel, omdat de rij voor de kleedkamers groter was dan die bij de kassa) en toen zat hij niet echt heel mooi. Als ik hem goed aantrok, dan vond ik mijn pijpen iets te kort. Dus die heb ik aan mijn moeder gegeven. Met die andere 2 broeken was ik wel heel erg blij, allebij skinny jeans. Ik wilde al heel lang een blauwe broek, z’n aparte donker blauwe kleur. Nu heb ik het eindelijk gevonden! Helaas komt de kleur op de foto gewoon totaal niet over(rechts). In het echt is de kleur veel intenser, ik heb er alles aan gedaan maar helaas. Deze broek is een beetje strech stof en zit mij als gegoten. Het lijkt wel of hij voor mij gemaakt is! Echt ik ben helemaal happy, dit is zeker mijn favo broek! Deze kostte €11,00. De jegging kost €9,00 en die ander €7,00. Echt geen geld!

Dit is eigenlijk best erg. Ik wilde graag een paar simpele gympen gewoon voor leuk als erbij. Ze hadden daar echt heel veel schoenen, laarzen, hakken, slippers noem maar op. Toen zag ik deze hangen, ik vond ze echt super leuk! Ze waren niet duur dus ik dacht waarom niet, ik neem 2 kleuren! Ze lopen echt super lekker. Ze kosten €8,00 per stuk.

Als laatste, dit schattige tasje. Ik vond hem zo leuk, die moest ik gewoon meenemen. Maar €3,00! Ik wordt echt hebberig als ik daar ben zeg!

Nou dit was het, ik heb niet alles laten zien gewoon omdat het anders veel ste veel werd en een veel ste lang artikel. Ik heb nog wat basic dingen gekocht, een simpele witte bikini en wat sieraden en sjaals. Dat komt in een volgend artikel met sieraden van de Primark, beloofd.

Fijne paasdagen iedereen!

7 Reacties to “Geshopt Primark.”

  1. Celine 8 april 2012 bij 09:20 #

    leuke dingetjes! 😀

  2. Josephine 8 april 2012 bij 17:56 #

    WOW, ik vind het blouseje zonder mouwen echt heel mooi ❤

  3. Robin 11 april 2012 bij 21:25 #

    Leeuk!

  4. glamblogmadeli 16 april 2012 bij 11:39 #

    Oh ik wil ook naar de primark! Moet alleen vanuit groningen komen, zou er ooit een online store komen?

    • Rachel Janssen 16 april 2012 bij 14:06 #

      Misschien, wie weet! Ik woon in Almere en eind 2012 wordt er ook hier een filiaal geopend. I’m excited!

  5. laralaurentia 17 april 2012 bij 19:50 #

    Het bloesje van 13 euro, de roze heb ik ook! Erg blij mee.

Geef een reactie

