Nivea All-in-1

9 Apr

Jullie kennen waarschijnlijk door alle andere blogs vast wel die actie van Nivea. Nivea heeft een nieuwe lijn genaamd ‘Pure Effect’ speciaal voor de jongere onzuivere huid. Denk daarbij aan puistjes, acné of mee-eters. Vandaag review ik de Nivea All-in-1 extra diepreinigende gel. Want ja, ook ik als kleine blogger heb meegedaan aan deze actie!

Via de actie van Nivea heb ik een z’n gratis sample aangevraagd om te proberen. Want ik ben nog geen grote blogger dus ik moet het op deze manier doen. Deze reinigingsgel zorgt voor een zuivere en matte huid. Hij is heel mild dus ook gezicht voor de gevoelige huid, zoals die van mij. Dit product is zeer effectief en kan je ook als masker gebruiken.

Deze gel heeft 5 voordelen die ervoor zorgen dat je gezicht schoon en fris blijft.

  • Het verwijdert onzuiverheden. (zoals puistjes)
  • Het is een milde peeling dus ook geschikt voor de gevoelige huid.
  • Het kan ook gebruikt worden als matterend masker.
  • Het is anti-bacterieel.
  • Het is anti-irritatie.

Door al deze voordelen hoef je niet allemaal verschillende producten te gebruiken, dus dat kost je minder tijd!

Ik heb dit natuurlijk gelijk even geprobeerd, en wat mij als eerste opviel is dat het een soort klei substansie is met hele fijne en zachte korreltjes erin. Het ruikt echt ongelofelijk lekker. Ik heb dit opgedaan nadat ik mijn make-up eraf had gehaald, dus als een soort face-wash. Ik vind het een heel erg fijn product en zal zeker de grotere verpakking kopen. Het ruikt lekker, voelt helemaal niet vervelend aan op mijn rode huid en ik heb daarna geen last van een geïriteerde huid. Ik zal nog even heel kort de gebruiksaanwijzinig neerzetten.

Je moet dit product op een vochtige huid aanbrengen. Je kan eventueel ook je hals/décolleté meenemen. Zodra je het opsmeert doe dit dan met ronde opwaartse bewegingen, dan masseer je het heel zacht tegen de huid en verwijder je onzuiverheden. Spoel het daarna af met lauw water, en smeer eventueel een lekkere gezichtscrème op. Als je dit als masker wilt gebruiken dan moet je dit op een droge huid aanbrengen, 3 tot 5 minuten laten zitten en dan met lauw water afspoelen.

Hebben jullie als iets van deze nieuwe lijn geprobeerd, zoja wat vind je ervan?

p.s Wat vinden jullie van mijn foto’s? Ik maak ze met mijn spiegelreflexcamera die ik nu bijna een jaar heb, en fotograferen is mijn hobby maar ook ik moet nog veel leren..

3 Reacties to “Nivea All-in-1”

  1. Celine 10 april 2012 bij 16:15 #

    Ik heb hem vanmiddag ook gehaald. Hij lijkt me erg fijn!

  2. Caroline 8 mei 2012 bij 16:55 #

    Is het ook goed voor de droge huid?
    En denk je dat het zal helpen tegen de droge huid?

    • Rachel Janssen 8 mei 2012 bij 17:26 #

      Je kan dit zeker ook voor de droge huid gebruiken, ik heb zelf namelijk ook een droge huid. Het is niet hydraterend dus ik zou daarna wel een hydraterende crème opdoen.

Geef een reactie

