Catrice ‘Birdy Reloaded’

10 Apr

Het is net pasen geweest, en daar horen pastel tinten bij maar ook een gele kleur! Nu was ik toevallig laatst in de Kruidvat en ook heel toevallig stond ik bij het Catrice rek toen ik dit leuke lakje zag staan. Ik had deze kleur nog niet, en wilde hem toch wel hebben voor de zomer. Catrice ‘Birdy Reloaded’ is mijn nieuwe aanwinst. Hmm, best toevallig dat al die gele nagellakjes van de Catrice iets met birdy in de naam hebben..

Ik vind de kleur echt top! Er zit iet wat glitters in, super.Je krijgt er echt kanariegele nagels van, moet je ook maar van houden, maar knallen doet het zeker! Toen ik 1 laagje had opgedaan, was ik al een klein beetje teleurgesteld. Ik heb altijd geleerd dat je het 1e laagje heel dun moet aanbrengen omdat je nagellak anders echt niet goed droogt vanwege het 2e laagje. Ik begon met goede moed aan mijn duim, en toen zag ik al dat het een hele melkerige substansie was. Bummer! Ik besloot om eerst alleen mijn duim uit te testen, dus ik heb daar nog een dun laagje over heen aangebracht, en helaas het bleef melkerig wat geen mooi resultaat geeft. Dus bij mijn andere nagels heb ik het eerste laagje wat dikker aan gebracht en het tweede laagje ook. Als ik het zo doe, zijn mijn nagels prachtig kanarie geel! Des al niet te min ben ik wel blij met dit lakje. Lekker knallend, fel en perfect voor de zomer. Dit is trouwens wel de verbeterde versie van ‘Bye bye Birdy’.

p.s Dit is definitely een dupe van Chanel ‘Mimosa’, helemaal niet erg natuurlijk en goed voor de portemonnee!

5 Reacties to “Catrice ‘Birdy Reloaded’”

  1. Celine 10 april 2012 bij 16:14 #

    Lekker opvallend kleurtje! Een vriendin van mij had laatst ook zoon soort kleurtje op, maar dan van die nieuwe lakjes van l’oreal

  2. WeLoveImperfection 10 april 2012 bij 16:41 #

    Leuk dat het een dupe is van Chanel 🙂 Ik vind hem erg vrolijk en leuk voor de zomer!
    xoxo

  3. joycelysanne 10 april 2012 bij 19:13 #

    wat een lekker kleurtje!

  4. therese 13 april 2012 bij 15:34 #

    wat een leuk kleurtje! ik wilde vanmiddag nog even de stad ingaan en misschien neem ik hem wel mee hihi

    leuke blog heb je ook! wil je mijn blog ook eens bekijken? xoxo

    http://www.xxtherese.blogspot.com

  5. Petra 16 april 2012 bij 23:20 #

    vel kleurtje was mooi voor Pasen geweest

Geef een reactie

