Sieraden en accessoires van Primark.

11 Apr

Jaa ik heb het jullie beloofd, en aangezien ik iemand ben die me graag aan mijn beloftes houd bij deze alle sieraden, en accessoires die ik van de Primark heb. Primark is leuk, goedkoop en heeft een ruim assortiment. Ken je de Primark nog niet? Dan kan je in dit artikel even kennis maken en hier een vervolg daarvan!

Kettingen, ik ben er de laatste tijd echt helemaal fan van! Het liefst van die lange, die staan zo leuk. Het maakt een outfit net af of een shirt net iets mooier. Normaal hou ik helemaal niet zo van de kleur goud, maar met kettingen mag alles! Dit was mijn aller eerste ketting van de Primark and I love it! En niet alleen ik, iedereen wilde hem hebben en ik kreeg er super veel complimenten over. Ik heb deze nu al een tijdje en de kwaliteit is nog steeds super!

Deze armbandjes had ik gezien toen ik de aller eerste keer naar de Primark ging. Ik vond ze super leuk, maar twijfelde ergens wel.. Dus toen heb ik ze niet gekocht. Toen ik thuis was had ik echt heel veel spijt, dus toen ik met mijn moeder weer eens naar de Primark ging, heb ik ze gelijk alle 2 gekocht! Ze waren ongeveer iets van €3 per stuk dus echt goedkoop! Ze zijn super cute, ik moet alleen het roosje er weer even aan lijmen. De kwaliteit is goed, maar geen enkel armbandje is ertegen bestand om tussen een deur te blijven haken, tja..

Ik vind ze super schattig!

Deze 2 kettingen heb ik bij mijn afgelopen bezoekje gekocht. Ik was er helemaal weg van, wauw!

En dan als laatste heb ik ook nog 2 sjaals gekocht. Ik hou heel erg van sjaals, en wilde graag weer wat nieuwe. Ze hadden allemaal frisse en vrolijke kleurtjes, en daar hou ik wel van. Het was maar €3 en €5 dus meenemen!!

Dit is een hele grote sjaal, wat ik persoonlijk super fijn vind!

Deze vind ik ook super leuk, en hij heeft elke punt een soort kwastjes eraan hangen. Dus je kan hem heel leuk dragen in een driehoek.

 

Do you like it? I do!

5 Reacties to “Sieraden en accessoires van Primark.”

  1. LAURA. 11 april 2012 bij 16:33 #

    Vooral dat armbandje is leuk :3

  2. Elana 11 april 2012 bij 19:06 #

    Primark heeft altijd hele leuke accessoires, ik heb er ook een paar. Deze zijn erg leuk!
    Liefs,
    xx

  3. Amanda 12 april 2012 bij 17:04 #

    Wat een leuke accessoires, had ik niet gedacht!

  4. Cherel 18 april 2012 bij 09:02 #

    Leuke accessoires!
    xoxo

  5. Majoni 18 april 2012 bij 19:37 #

    Vind de ketting met de vlinder wel heel mooi xD

Geef een reactie

