Photography.

12 Apr

Een hele grote hobby van mij is, zoals de titel al verklapt, fotografie. Vanaf de basisschool zeiden ze al ‘jij wordt later zeker fotografe’ en ik spaarde altijd voor de mooiste camera’s. Sinds dat ik afgelopen zomer mijn 1e spiegelreflexcamera heb gekocht, wordt mijn liefde voor fotografie steeds groter en groter. Ik had er lang voor gespaard, en het is echt 1 van mijn meest waardevolle bezitten. Omdat deze blog vooral mij weerspiegelt, wat ik leuk vind en wat mij bezig houdt, wil ik dit graag met jullie delen. Daarom vanaf nu iets nieuws op mijn blog, ééns in de zoveel tijd post ik mijn mooiste foto’s die ik gemaakt heb. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.

Ook al had het geregend, ik rende gelijk naar buiten met mijn camera om wat mooie foto’s te schieten.

Ondanks de regendruppels zo kleurrijk!!

Deze foto is niet heel scherp, omdat mijn vader hem had gemaakt. Toch vind ik dit een leuke foto.

Mijn kat, Noeska.

Dit vind ik echt een geweldige foto, deze is genomen toen wij aan het varen waren. Jaja, ik neem mijn camera overal mee naar toe haha!

 

Zouden jullie dit vaker willen zien?

 

Nog even voor de duidelijkheid, deze foto’s zijn genomen met mijn camera  Canon 1000D en zijn niet bewerkt. Als je deze foto’s wil gebruiken, laat het me dan weten, of vermeld de bron erbij.

4 Reacties to “Photography.”

  1. WeLoveImperfection 12 april 2012 bij 18:41 #

    Wat een mooie foto’s!
    xoxo

  2. Louna Beauty 12 april 2012 bij 21:03 #

    Leukk.. ik ben ook gek op fotograferen .:)

  3. Femke 16 april 2012 bij 19:07 #

    Wauw, heel erg leuk om te zien!
    Erg mooie foto’s.

  4. anna 28 april 2012 bij 16:51 #

    wauw leuke foto’s !

Geef een reactie

