Polyvore Fashion

13 Apr

Maak kennis met Polyvore, een website waar je collages/sets kan maken met kleding en fashion. Je maakt een virtuele collage met kleding, plaatjes, thema’s. Een beetje zoals een set met de nieuwe mode trends in een magazine. Polyvore werkt erg verslavend en is helemaal gratis! Je hebt de keus uit heel veel kleding , accessoires en plaatjes om toe te voegen. Nog een leuk dingetje, als je een set gemaakt heb zie je ook van welk merk elk kledingstuk of accessoires is,  hoeveel het kost en op welke site je het eventueel kunt kopen. Super leuk! Ik heb natuurlijk ook een paar sets gemaakt, take a look!

 

Spring/summer feeling.

Dit is mijn laatste set, toen was het super lekker weer buiten en verlangde ik naar de zomer..

 

I ❤ America!

Ik ben echt helemaal gek van Amerika en alles wat daar mee te maken heeft. Toen die leuke top met de Amerikaanse vlag zag en dat topje met ‘NYC’ moest er daar wel een set van maken, zo leuk!!

 

First try.

Dit was echt mijn aller eerste set. Ik was nog een beetje aan het proberen, en had nog lang niet alle leuke dingen gevonden. Vandaar dat het een beetje saai is, maar toch vind ik hem cool!

Hebben jullie al een polyvore account?

8 Reacties to “Polyvore Fashion”

  1. Lonneke van Fashionskills 13 april 2012 bij 17:26 #

    Jaaa, ik heb een polyvore account! Dat is echt leuk. Leuke creaties 🙂 Liefs. Neem je ook een kijkje op mijn blog? http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

  2. glasmetwater 14 april 2012 bij 16:09 #

    Heel erg leuk ik ga er zeker eens een kijkje nemen! 🙂

  3. WeLoveImperfection 15 april 2012 bij 10:30 #

    Wat leuk! Dit ga ik zeker een keer proberen!
    xoxo

  4. glamblogmadeli 16 april 2012 bij 11:39 #

    Oh wat tof! Ook leuk voor m’n blog, dank je voor de tip 🙂

  5. Lili 16 april 2012 bij 15:00 #

    Interesting! Thanks)

  6. laar101 16 april 2012 bij 23:46 #

    Ik maak ook altijd mijn collages met Polyvore, het werkt erg fijn.

  7. Verna Grimes 25 april 2012 bij 11:41 #

    Hallo met toeval zag ik net jou stukje en ik ben super onder de indruk. Er zit super veel werk in de artikelen, toch? Ik kom snel terug.

  8. Saskia 21 augustus 2012 bij 19:25 #

    Ik was aan het googlen op polyvore logo en toen zag ik jouw post, ik dacht hee, even reageren! Ik heb ook een account op polyvore dus als je wil mag je wel even kijken xD
    http://fashionablemy.polyvore.com/
    Thanks (:

Geef een reactie

