EOS lipbalsems

18 Apr

Ja, er is even geen artikel geweest omdat ik met een zware buikgriep op bed lag 5 dagen lang.. Sorry daarvoor. Toch wil ik deze grappige bolletjes met jullie delen. Waarschijnlijk kennen jullie deze al, de EOS lipbalsems, ze zijn erg geliefd! Ik zag ze steeds voorbijkomen op andere blogs, vriendinnen hadden ze ook & ik niet! Dat kan natuurlijk niet, ik wilde deze dingen zo graag hebben. Met mijn oh zo slimme brein ben ik gaan googlen naar de webshop van EOS maar helaas die verzenden niet naar Nederland. Ik kwam wel uit bij de webshop Alice & Jo die de EOS lipbalsems wel verkopen. Alice & Jo is een hele fijne webshop die echt heel veel beauty producten verkopen.

Kijk allereerst even naar deze oh zo aparte bolletjes. Wie zou nou zeggen dat het lipbalsems zijn, ik niet hoor! Het ziet er toch super schattig uit! Ik was vooral erg nieuwsgierig naar deze lippenbalsems vanwege de verpakking en uitstraling. Daarom kocht ik zonder enkele twijfel het EOS-Multi Pack met daarin 3 van die bolletjes en 1 stick. Dit kost €15,95.

Het rode bolletje is in de geur Summerfruit  en is het allernieuwst en ook zeer geliefd. Hij ruikt echt heel zoet, gewoon fris en fruitig. Echt heel fijn!

Het groene bolletje is in de geur Honeysuckle Honeydew. Zoals de naam doet vermoeden ruikt hij inderdaad heel erg zoet, zo lekker! Ik vind het zelf een beetje naar een hele zoete suikermeloen ruiken, of een perenijsje. Heel fijn om in de zomer te gebruiken!

Het groene bolletje is in de geur Sweet Mint. Dit is echt gewoon een pepermunt geur op je lippen, echt heel fris! Je lippen worden er ook een soort koud van, snap je wat ik bedoel? Dat heb je wel eens met sommige lippenbalsems. Ik vind deze ook erg fijn en heb standaard in mijn tas zitten. Let niet op mijn gezicht, ik heb echt 5 lange dagen niks anders gedaan dan gelegen, geslapen en geprobeerd iets te drinken. Ik ben dus nog steeds niet helemaal jovelnootje, nog niet 100% dusja.

Ook zat er in dit pakketje een stick met de geur Vanilla Bean, een hele softe geur & fijn voor op de lippen. Deze stick is hetzelfde als een Labello alleen met andere ingrediënten. Ik ben in het algemeen erg te spreken over deze balsems, ze zijn erg makkelijk om mee te nemen, erg fijn aan te brengen op je lippen door de aparte ronde vorm en ze voeden mijn lippen goed.  Deze balsems bevatten: vitamine E, shea butter en jojoba olie wat heel lekker voedend is voor je lippen!

Heb jij je al aan deze cute bolletjes gewaagd, zoja wat is jouw mening?

8 Reacties to “EOS lipbalsems”

  1. Lili 18 april 2012 bij 12:29 #

    Lovelt balms)

  2. BeautyGlitter 18 april 2012 bij 17:00 #

    ooh deze wil ik al zo lang! Ben super jaloers hihi

  3. beautyfashiionn 18 april 2012 bij 18:05 #

    deze eos balms lijken me echt super fijn elke keer zie ik ze in artikels en dan denk ik laat ik ze is bestellen maar op de 1 of andere manier staat de prijs me tegen , but i want them haha.
    liefs

  4. Louna Beauty 18 april 2012 bij 19:40 #

    ooooo nice!! Zo schattig. haha

  5. Amanda 18 april 2012 bij 20:03 #

    Perenijsjes 😐 dat klinkt heerlijk zeg.. ik wil er denk ik toch nog eentje een keer kopen..

  6. Lisa 18 april 2012 bij 20:57 #

    jammer dat ze zo duur zijn maar t zijn denk ik erg fijne lipbalms, ze staan eigenlijk wel op mijn wishlist hihi (:

  7. Beauty Koning 19 april 2012 bij 02:10 #

    Geweldige lippenbalsems! Ik ben hier heel nieuwsgierig naar, als er ergens een goede review over wordt geschreven is dit hem wel. Iedereen is helemaal verkocht. Ik wil ze ook testen! 😀

  8. Josephine 20 april 2012 bij 21:21 #

    Ik heb er twee, eentje die naar perzikjes ruikt en eentje naar citroen, maar deze lijken mij ook lekker!

Geef een reactie

