Music of the moment.

19 Apr

Het is weer tijd voor muziek! Ik hou zo van muziek, welke tiener niet? Ik sluit me graag af met lekkere muziek, heerlijk! Ik ontdek ook steeds weer andere genres of artiesten, de music business  is ook zo onwijs groot! Hopelijk mag ik daar ooit me steentje aan bijdragen. Vandaag deel ik weer de liedjes die ik de afgelopen tijd veel heb geluisterd.

Dit is gewoon een super schattig en leuk nummer. Word je gewoon vrolijk van en het blijft lekker in je hoofd hangen.

Heerlijk nummertje, Bob Sinclar en Pitbull hebben altijd van die heerlijke nummers! Een beetje pophouse, waar je bijvoorbeeld lekker op kan dansen in een club.

Dit blijft ook gewoon lekker in mn hoofd hangen, ik vind Nelly Furtado echt een fijne stem hebben. Ik luister dit nummer elke dag wel een paar keer!

Wat jullie misschien niet weten is dat ik ook van Bachata en andere spaanstalige muziek hou. Prince Royce heeft net een nieuw album en dit liedje daarvan vind ik echt leuk! Het album viel me wel een beetje tegen omdat het allemaal op elkaar lijkt.. Het liedje heet ‘Hecha para mi‘ wat betekend voor mij gemaakt. Het gaat voornamelijk over de liefde, as usual.

En als laatste, Shadow Days van John Mayer. Deze man maakt zulke lekkere muziek, hij heeft gewoon een heerlijke stem om naar te luisteren. Ik vind deze tekst ook mooi en goed.

Dat was het weer voor deze keer!

3 Reacties to “Music of the moment.”

  1. WeLoveImperfection 19 april 2012 bij 14:51 #

    Leuke liedjes!
    xoxo

  2. Sara 19 april 2012 bij 15:24 #

    Wauw leuke liedjes!
    Ik luister normaal nooit spaanse muziek, maar dit liedje klinkt wel erg leuk!
    x♥

    • Rachel Janssen 19 april 2012 bij 16:16 #

      Ja hé?! Ken je Danza Kuduro? Zo niet, opzoeken && luisteren. Is een nog lekkerder nummertje!

Geef een reactie

