Pictures of my life #2 April

20 Apr


Het is ongeveer weer 2 weken geleden en ik heb niet heel veel meegemaakt. Natuurlijk wel veel foto’s, ik maak dagelijks foto’s. De meeste foto’s zijn gemaakt met mijn iPhone dus niet van professionele kwaliteit. Take a look!

We speelde 10 potjes kaarten, ik had zelf verzonnen degene met de meeste punten (dus het meest verloren) die moest trakteren op een McFlurry. Je raad het nooit, toen verloor ik natuurlijk..

Dus, voor mij werd het een McFlurry M&M, lovin’ it!

Ik had een nieuw lakje gekocht van Catrice ‘Sing: Oh Champs-Élysées. Echt super mooi, 1 van mijn favorieten!

 

We gingen laatst uiteten bij Van der Valk in Almere. Het toetje was het lekkerst van allemaal!! Ik hou van toetjes. Allemaal lekker fruit met een bolletje framboos ijs, kaneel en banaan. Wauw dit was ongelofelijk lekker, echt heerlijk. Ik wil snel weer naar Van der Valk voor het toetje! hihi.

Mama kwam opeens thuis met een nieuw iPhone hoesje voor mij! Echt super lief, en ik vind hem hartstikke mooi.

Donderdag was ik ziek geworden en lag ik de hele dag in bed. Ik vond dat best wel stom ondanks dat ik toch de hele dag lag te kramperen van de pijn. Dus de 2e dag lag ik lekker met een bedje op de bank, toen kwam Noeska mij gezelschap houden. Ze lag zo heerlijk te slapen, ik werd er helemaal rustig van.

Aaawh, ze keek zo lief en suf <3.

Toen ik dus ziek op de bank lag gingen mijn ouders naar de Primark in Zaandam om iets te ruilen. Mijn vader verveelde zich dus ging allemaal foto’s sturen. Bij deze zei hij: ‘Is dit niet wat voor jou?’ hahaha.

Na een dag werken, terwijl ik me nog niet helemaal lekker voelde ben ik gelijk weer naar me bedje gegaan. Voel me nog steeds niet helemaal jovelnootje.

Ik was echt super moe na z’n dag, dus kroop lekker vroeg mijn bedje in. Ik hou van mijn bed!

 

Dat was het weer, best veel foto’s deze keer!

 

 

7 Reacties to “Pictures of my life #2 April”

  1. Pretty Beauty Land 20 april 2012 bij 12:28 #

    leuk artikel!

  2. xxxcharr 20 april 2012 bij 16:47 #

    Hele leuke foto’s!x

  3. Serbolicious 21 april 2012 bij 23:31 #

    Wat een lieve kat!
    Sowieso leuke foto’s trouwens!

  4. Beauty Koning 23 april 2012 bij 01:50 #

    Awh, amazing pictures! Haha, je vader ging echt hele gave schoenen naar je sturen! 😀 Wauw, wat vet zeg. Mooie heels om te zien ook. Jammer dat je zo ziek was, hopelijk ben je al wat beter. 🙂 Je bent trouwens prachtig zonder make-up, gewoon natural beauty!

  5. BeautyGlitter 23 april 2012 bij 18:55 #

    Zoals BeautyKoning zegt , je ziet er heel mooi uit zonder make-up! En grappig dat je vader een foto maakte in de Primark en naar je stuurde haha! Leuke foto’s =)

Geef een reactie

