What inspires me. #1

21 Apr

Ik word eigenlijk door heel veel mensen en dingen geïnspireerd.  Door hele normale dingen, of bepaalde mensen. Ik kan het eigenlijk echt super slecht uitleggen. Oke, even samengevat. Nieuw idee voor artikel, gewoon dingetjes die ik met jullie wil delen. Ik deel jullie vandaag een amazing talented girl, named Dani Shay.

Misschien kennen jullie haar, misschien niet. Dani Shay een meisje van 23 jaar, die heel muzikaal is. Ze is een singer/songwriter, actrice en heel getalenteerd. Ze heeft een prachtige stem en kan echt mooie liedjes schrijven/op gitaar maken. Misschien ken je haar als ik Justin Bieber zeg, daar lijkt ze namelijk nog al veel op. Ze heeft zichzelf gitaar leren spelen. Ik vind haar een heel knap meisje, maar ze lijkt inderdaad heel veel op JB. Ik kende haar door haar youtube filmpjes. In 2011 heeft ze mee gedaan aan America’s Got Talent waar ze het tot de 1e of 2e(?) liveshow haalde. Haar auditie vond ik echt geweldig, heel leuk.

Geweldig, zo goed en zoveel humor. Je ziet ook hoeveel plezier ze erin heeft, leuk!

Dat was niet haar grote doorbraak, maar de parodie What The Hell op het nummer Baby van Justin Bieber is zeker wel een grote hit op youtube geweest en tv. Dani zit wel al wat langer in het muziek wereldje, in 2008 was haar eerste single waarna een heel album volgde in 2009.

Ik vind haar een heel sterke persoonlijkheid hebben. Zij is op zichzelf gaan wonen op haar 17e, met een echte baan. Vooral dat ze gewoon zichzelf is. Ze is wat mannelijker dan de meeste meisjes zoals ik bijvoorbeeld. Ze heeft een hele eigen stijl, en dat vind ik juist zo tof. Gewoon lekker jezelf zijn, dan zit je het lekkerst in vel en ben je vrolijk.

Op dit moment is Dani bezig met Glee. Ze heeft geauditeerd voor The Glee Project wat goed heeft uitgepakt. Dit was haar nummer die ook in Glee gebruikt is, en tevens haar auditie filmpje. Echt amazing, gewoon geweldig.

Nouja, zoek eens op youtube als je meer van haar wilt horen. Ik vind haar echt geweldig. Neem ook eens een kijkje op haar website; www.danishay.com

4 Reacties to “What inspires me. #1”

  1. WeLoveImperfection 22 april 2012 bij 16:21 #

    Wat leuk!
    xoxo

  2. xxxcharr 22 april 2012 bij 18:55 #

    wooow! ik dacht echt dat het een jongen was.
    grappig!x

  3. May 1 mei 2012 bij 17:47 #

    Ik ben normaal een echte lurker, maar wat heb jij een leuke blog ! Keep going xx

Geef een reactie

