Sunday hair; jullie kiezen!

23 Apr

Ik vind het heerlijk om met haren te prutsen, het liefst met iemand anders. Gewoon wat proberen en er komt vanzelf een leuke creatie uit. Bij mijn eigen haar was het altijd heel simpel: los met krullen (lees: golvend haar met krullen erdoor heen) of stijl. Heel af en toe een knot  of staart en that’s it. Omdat ik enigs kind ben, heb ik niet een zusje waarmee ik met haar haren kan prutsen, dus heb ik een kapkop ook wel bekend als een kappers pop. Gisteren was ik weer eens even bezig om wat leuks te creëren, vandaar nu ook dit idee.

Het lijkt mij leuk om steeds nieuwe dingen te proberen, en uitdagingen aan te gaan. Dus kwam ik op het volgende, ik geef jullie een keuze om uit bepaalde haar creaties te kiezen, en 1 daarvan maak ik dan na op de kapkop met een mini foto of video tutorial erbij (misschien). Is dat leuk of leuk? Ik wil proberen dit dan elke zondag te doen. Dit is de keuze voor deze week, je kan stemmen tot en met donderdag.

De wel bekende waterfall braid of te wel waterval vlecht. Super leuk! Hier boven een wat grovere versie maar ik zal dan ook de wat fijne versie doen & de waterfall roll.

Of, mooie krullen wat schattig is afgewerkt met een strikje. Dat strikje kan vervangen worden door een vlechtje of iets.

Je kan ook kiezen voor dit. De zijkanten zijn fijn ingevlochten en komen samen in een messy bun.

Je kan tot en met donderdag stemmen! Zondag zul je mijn ‘namaak creatie’ zien!

2 Reacties to “Sunday hair; jullie kiezen!”

  1. xxtherese1 23 april 2012 bij 08:17 #

    super leuk!

    http://www.xxtherese.blogspot.com

  2. Beauty Koning 23 april 2012 bij 23:56 #

    Ik houd van krullen, echt oh my god! Zelf wil ik nummer twee nog een keer maken, toevallig met mijn nichtje samen. Ook precies die foto! Alleen staat hij er volgens mij bij Pinterest er in meerdere afbeeldingen op, zowel in kleur als zwart wit. Echt wauw! Ik ben heel benieuwd naar je creatie. 😀

Geef een reactie

