Outfit of the day snapshots.

24 Apr

Instagram, i love it! Ik heb al best wel lang een instagram account en vind het super leuk om foto’s te posten. Nu opeens Instagram ‘hip’ wordt, is het nog leuker! Ik post echt van alles, zoals foto’s van mijn outfit of the day. De laatste tijd probeer ik me kleding steeds leuker te combineren en nieuwe creaties te maken. Ik heb niet een geweldig figuur, dus vind ik het af en toe nog best wel lastig om dat te verbloemen. Nu ik steeds zelfverzekerder wordt en probeer mijn lichaam een beetje te accepteren vind ik het ook leuk om leuke kleding te dragen. Vroeger vond ik het maar stom, toch niks stond mij op de manier dat ik wilde. Toch wil ik de foto’s met jullie delen, aangezien niet iedereen instagram heeft!Dat spijkerjasje is mijn favoriet net zoals die broek. Op de foto zie je het niet heel goed, maar het is een donkerblauwe broek, van de Primark. Die broek zit zo ongelofelijk lekker! Ik vond dit een hele leuke outfit, voelde me alleen ongemakkelijk als ik moest zitten. Omdat de broek vrij hoog zit, ik een strak shirtje aan had en geen platte buik heb snap je wel wat voor effect dat geeft..


Deze outfit had ik zondag aan toen ik naar oma ging. Ja weer dezelfde broek, en nee daar loop ik echt niet de hele week in, haha! Het enige wat ik miste was een mooie mi moneda ketting, dat vind ik persoonlijk zo mooi en elke outfit compleet maken.

 

I know, ik ben geen groot wonder kwa fashion.. Voor herhaling vatbaar, of liever niet?

 

10 Reacties to “Outfit of the day snapshots.”

  1. Celine 24 april 2012 bij 14:43 #

    Leuke outfits en het staat je goed. Je hoeft je niet onzeker te voelen hoor!

  2. joycelysanne 24 april 2012 bij 18:57 #

    dat blousje staat je erg goed!

  3. WeLoveImperfection 24 april 2012 bij 21:02 #

    Wauw, wat een leuke outfits!
    xoxo

  4. Teri 25 april 2012 bij 03:42 #

    Hele leuke outfits, vooral de tweede is echt mijn smaak! Je hebt trouwens een mooi figuur hoor, je mag zeker wat vaker outfits posten, leuk! 🙂

  5. Amanda 25 april 2012 bij 17:39 #

    Niets mis met je figuur, niet druk over maken! Die blouse staat je leuk 🙂

  6. dewi 1 mei 2012 bij 17:09 #

    leuke outfits! dat bloesje op de 2e foto is echt heel leuk! 😀

  7. elma 13 mei 2012 bij 09:56 #

    Leuk jasje op de eerste foto! Je ziet er trouwens prachtig uit!

  8. Marielle 18 juni 2012 bij 09:33 #

    Ik vind dat je een goed figuur hebt hoor, niks om onzeker over te zijn! Echt niet! De outfit met de roze blouse vind ik super, die kleur staat je mooi 🙂

  9. Sara 25 juni 2012 bij 14:54 #

    De tweede is mijn favoriet! 😀

Geef een reactie

