Favoriete apps.

26 Apr

Yess, ook ik ben sinds kort bij de iPhone club! Weliswaar de iPhone 4S in het wit! Seriously, dit is vele malen beter dan een Crack- ik bedoel Blackberry! Ik was sowieso altijd al fan van Apple sinds dat ik mijn mooie witte Macbook heb, jaja ik heb er lang voor gespaard. Ik wijk bijna van onderwerp af, apps. iPhone draait eigenlijk allemaal om de apps, ze zijn zo handig en leuk! Dus ik deel jullie graag mijn favoriete apps op dit moment. Sorry voor de ‘nokia uit het jaar priktol’ gebruikers!

Ik begin maar gelijk met een app die jullie misschien niet zullen kennen, Rumble. Dit is een Nederlandse app, een woordspelletje. Nu denken jullie natuurlijk aan Wordfeud, maar dit is totaal anders! Ik vind het echt leuk dat ze gelijk een Nederlandse versie op de markt hebben gezet! Oke hoe werkt het, als je een spel met iemand begint dan heb je 3 rondes. Elke ronde krijg je 2 minuten de tijd om zoveel mogelijk woorden te maken met de letters die je hebt gekregen. Niet zoals scrabble of wat dan ook, want ze moeten aan elkaar verbonden zijn. Je hebt ook letters die ( á la Wordfeud ) ‘dw’ of ‘tw’ zijn, dat staat voor dubbel woordwaarde of tripple woordwaarde. Dus dan kan je meer punten krijgen voor het woord dat je gemaakt hebt. Na die 2 minuten kan je zien welke woorden de ander heeft gemaakt, met dezelfde letters. Dat doe je dus 3 rondes lang, elke ronde krijg je punten en alles bij elkaar opgeteld maakt de uitslag. Ik vind dit echt een super leuk spel, ook omdat ik er goed ik ben. Ik beheer de Nederlandse taal best wel goed dus dan komt dat hier goed tot zijn recht. Als je ook met mij wil spelen, mijn naam is; racheljansse

De Veronica TV-gids. De énige goede tv-gids app die wel werkt. Ik heb alle soorten en maten geprobeerd, geen 1 die gewoon normaal werkt. Dan deed primetime het opeens niet meer, of kon ik de zenders niet instellen aaarghh! Maar goed, nu heb ik deze en die werkt gewoon heel fijn. Heel vaak kijk ik in de middag of avond even van wat er op tv komt.

De horoscoop app, tja de ene vind het horoscoop onzin de ander niet. Ik geloof zeker wel in het horoscoop, ik vind het heel erg interessant juist. Elke ochtend als ik wakker wordt en me ogen kan openen (lees: dat duurt een halfuur) dan check ik altijd me horoscoop voor die dag. Soms slaat het nergens op, en soms klopt het echt!! Ik ben een stier.

Instagram, who doesn’t love it?! Ja, dit is dus een app waar mee je foto’s kan delen, beetje zoals twitter maar dan met foto’s! Het aller leukste is toch wel dat je een soort vintage camera hebt, dus je kan eerst je foto bewerken voordat je het post. Je kan een foto ook heel makkelijk delen via twitter of facebook. Je kan me vinden onder Rachel Janssen of racheljanssen, leuk!

Nog 2 andere app’s die ik dagelijks gebruik zijn natuurlijk Facebook & Echofon (twitter).

Wat zijn jullie favo apps?

4 Reacties to “Favoriete apps.”

  1. Beauty Koning 26 april 2012 bij 09:34 #

    True, de iPhone.. ha.. zucht. Hoe hij er alleen al uitziet. Helemaal in het wit! Ik ben echt erg verliefd op en elke keer als ik er naar kijk, voel ik de liefde weer opbloeien. Ja, ware liefde it is! Sinds kort heb ik Instagram uitgevonden, het is best leuk. :’) Rumble is ook funny too! Mijn favo apps, aho, PACKERS! Haha, serieus, heerlijke app, eigenlijk al mijn sportapps. 🙂

  2. xLovelylife 26 april 2012 bij 20:27 #

    Leuk ik heb ook al eens een artikel over apps geschreven. 🙂

  3. Marjorie 28 april 2012 bij 15:28 #

    Ik heb ook een Blackberry en ben er eigenlijk gewoon tevreden mee. Gelukkig heb ik ook nog een iPod Touch voor al die apps. Instagram en Rumble zijn ook twee van m’n lievelings apps.

    • Rachel Janssen 28 april 2012 bij 16:19 #

      Ik ben 3 laar lang ook blij geweest met Blackberry hoor! Nu ik iPhone heb merk ik gewoon dat dit echt veel meer kan :-).

Geef een reactie

