Happy birthday to me!

2 Mei

17 jaar geleden, op deze mooie dag werd ik ter wereld gebracht. Elk jaar weer wordt er voor en na die speciale dag festiviteiten georganiseerd, wat lief toch allemaal! Oke ff serieus, WOOHOO it’s mah birthday! 17 jaartjes alweer. Nu hoor ik ook bij de oude bejaarde kippies! Deze dag ga ik niet groots vieren maar desalniettemin leuk! && als afsluiter vanavond uit eten && dan krijg ik mijn cadeautjes woohoo!! Hopelijk gaat het zonnetje vandaag schijnen, zou wel zo aardig zijn. Ik ga van me dag genieten, ik hoop jullie ook!

I’m forever young.

Liefs!

9 Reacties to “Happy birthday to me!”

  1. Beauty Koning 2 mei 2012 bij 02:06 #

    Oh my! HAPPY BIRTHDAAAAY GIRL! 😀 Geniet van je verjaardag, mag je veel taart nommen en cadeautjes ontvangen. 🙂

  2. Elise 2 mei 2012 bij 08:41 #

    Gefeliciteerd!!! Hoop dat je nog vele jaren kunt vieren, maar geniet van je verjaardag!

  3. Maya 2 mei 2012 bij 18:16 #

    Gefeliciteerd 😀

  4. Louna Beauty 2 mei 2012 bij 19:13 #

    Gefeliciteeeeeeeerd 😀

  5. Marjorie 3 mei 2012 bij 13:28 #

    Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van!

  6. dewi 3 mei 2012 bij 17:29 #

    Happy Birthday! ♥

  7. liselotte 3 mei 2012 bij 17:40 #

    gefeliciteerd met je verjaardag! trouwens leuk blog heb je.

  8. WeLoveImperfection 3 mei 2012 bij 18:05 #

    Gefeliciteeeeerd!
    xoxo

  9. May 6 mei 2012 bij 20:27 #

    Gefeliciteerd, een beetje aan de late kant .. Sorry !

Geef een reactie

