Thanks sweeties! + birthday presents.

3 Mei

 

Ik wil jullie allemaal erg bedanken voor de lieve birthday wishes, you guys really made my day!! Gister scheen het zonnetje, me telefoon was vanaf de eerste minuut van 2 mei 2012 tot de laatste minuut niet stil te krijgen en ik was met de liefste mensen om mij heen. Dus al met al heb ik een top dag gehad!! Ik heb leuke cadeautjes gehad, ook van mijn ouders maar 2 dingen die ik van hun heb gekregen springen er echt wel helemaal uit.

Het is iets wat ik echt heel graag wilde hebben, en ik ben er super super blij mee!

Oh my, zien jullie dat! The one and only; EEN MI MONEDA KETTING! Ik wilde dit zo graag he, niet normaal. Dit is best wel een hele dure maar waardevolle ketting. Ik vind het ook echt een heel mooi symbool dat ze een klavertje 4 als munt hebben gekozen. Ja echt helemaal super, top! En daarnaast zie je nog een ketting. Je zult misschien denken HUH?! een geweer? Nee ik ben geen jachtschieter of hoe dat ook heet haha, dit is een rifle. Ja haha flauw, rifle is engels voor geweer lachee. Ik bedoel een rifle zoals dit bedeltje, Rifle is van hout en in de vorm van een geweer zoals het bedeltje en het materiaal wat ik het aller liefst doe met mijn sport winterguard. Ik zou het nog liever doen dan vlaggen, waar het om bekend staat, echt waar! Daarom betekend dit ook veel voor me, ik ben er ook heel erg blij mee.

Voor de rest heb ik nog 2 amerikaanse sjaals gekregen (toeval!), een lavendel set voor in bad en onder de douche, alle seizoenen van ‘Being Erica’ EN 2 nagellakjes van Rimmel! Hier komt binnenkort een review over. Ik ben ’s avonds heerlijk uiteten geweest en kreeg een super toetje want er zat een vuurwerkje bij & nog extra ijs en alles. Haha vond ik echt super leuk!

Ik heb genoten, ook namens jullie!

12 Reacties to “Thanks sweeties! + birthday presents.”

  1. Beauty Koning 3 mei 2012 bij 20:36 #

    Oh my, wat een leuke cadeautjes! Nagellak is altijd welkom, helemaal de reviews. ^^ Leuke cadeautjes heb je gehad, echt gaaf!

  2. Zuz 4 mei 2012 bij 10:39 #

    wow erg mooie kettinkjes!

  3. Jorinde 4 mei 2012 bij 18:33 #

    Leuke cadeautjes 🙂

  4. Amanda 4 mei 2012 bij 19:36 #

    Wat een mooie kettingen! Je tandenborstel is onderwijs hihi, ook een beetje een verjaardagscadeautje.

    • Rachel Janssen 7 mei 2012 bij 11:16 #

      yaay hihi!

      • Amanda 7 mei 2012 bij 19:21 #

        Is hij al binnen?

      • Rachel Janssen 7 mei 2012 bij 20:48 #

        Nee! Zodra hij binnen is mail ik nog wel fftjes.

      • Amanda 7 mei 2012 bij 21:44 #

        Oke! Ben heel erg benieuwd wat je ervan vind, het licht is echt ontzettend fel. Niet schrikken haha

  5. Laralaurentia 6 mei 2012 bij 18:48 #

    Erg mooie ketting! Ik zou er ook wel een willen, maar ik heb het geld er niet voor over. Koop liever een paar schoenen.

  6. Rieke 7 mei 2012 bij 17:43 #

    Leuke cadeaus!

  7. robinlouisa 26 mei 2012 bij 08:51 #

    Nog gefeliciteerd! En die mi moneda ketting is ook prachtig. Mooie bedeltjes hebben ze. Leuk zeg!

  8. glossyblogg 15 augustus 2012 bij 23:45 #

    mooi !

Geef een reactie

