Review: Rimmel Coralicious, Sky High.

8 Mei

Stroomstoring, toen dat verholpen was storing bij internet wat een gedoe. Gelukkig ben ik er weer! Nagellak, i love it! Iedereen die me een beetje kent weet dat ik dol ben op nagellak, nailart en alles wat daar bij hoort. Dus heel toevallig was het niet, maar kreeg ik dus voor mijn verjaardag 2 hele mooie Rimmel lakjes! Ik heb nog nooit een Rimmel nagellak gehad, dus ik was helemaal door het dolle heen! Ik was erg benieuwd naar de 6o seconds lakjes van hun, of het ook echt zo snel droogt. Nu kan ik dat dus testen!

Allereerst Coralicious, wat een prachtige kleur! Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit welke kleur het is, knal/hard roze tegen rood aan. In ieder geval prachtig. Ik heb 2 laagjes aangebracht en ik moet zeggen dat het inderdaad snel droogt! De lak is vrij dun maar niet waterig. Lakt dus heel fijn, maar echt in 60 seconden drogen dat doet het niet wat ik eerlijk gezegd ook niet verwacht had. Wel hebben ze een fijn breed kwastje wat makkelijk te werk gaat.

Het is wel echt heel moeilijk om de echte kleur op de foto te zetten, jammer! Hij is iets meer roze dan rood in het echt.

Sky High, vind ik ook een aparte kleur die tussen blauw, groen en turquoise in ligt. Deze is in het echt iets minder blauw en tegen groen aan, zucht..

Al met al hele fijne lakjes, die redelijk snel drogen en makkelijk aan te brengen zijn door middel van het brede kwastje. Deze nagellak van Rimmel kost  €6,99. Ik ben zeker te spreken over de 60 seconds lijn van Rimmel maar twijfel of ik er meer van zal kopen.

Wat vinden jullie van Rimmel nagellak, specifiek de 60 seconds lijn?

5 Reacties to “Review: Rimmel Coralicious, Sky High.”

  1. Jorinde 8 mei 2012 bij 18:01 #

    Mooie kleurtjes hoor!

  2. xxxcharr 8 mei 2012 bij 19:44 #

    mooie kleurtjes!x

  3. Beauty Koning 8 mei 2012 bij 22:55 #

    Oh, wauw! Sky High valt wel heel goed in de smaak! Gorgeous blauwe kleur, zo heerlijk fel. 🙂 Perfect voor de zomerdagen die nog niet in zicht zijn. xD

  4. Josephine 12 mei 2012 bij 11:38 #

    Wauw wauw, ik vind Sky High heel mooi!

  5. Miriam 18 mei 2012 bij 19:10 #

    Mooie swatches, mooie kleuren! Leuke blog heb je, ik ga je volgen!

Geef een reactie

