Gewonnen, E.L.F goodiebag!

9 Mei

Na al die jaren, zware en lange jaren en zoveel winacties.. Heb ik er eindelijk 1 gewonnen! WOOHOO JAJA. Oke ff normaal, haha. Ik deed laatst mee aan een winactie op www.axelleeee.com. Je moest in een comment vertellen wat jou favo liedje was en waarom, dus dat heb ik gedaan! Dat is voor mij geen probleem. Ik ben een groot muziek fanaat dus ja, dan is het een makkie. Goed, paar dagen daarna krijg ik opeens een mailtje dat ik gewonnen heb. SAY WHUT?! Ja, ik heb nog nooit wat gewonnen en opeens win ik een E.L.F goodiebag ja. Ik was echt super blij dus ik wist niet hoe snel ik moest antwoorden haha. Ongeveer een week verder kreeg ik mijn pakketje binnen, excited!

Ik verwachte geen goodiebag van 12 producten fzo, gewoon iets kleins. Zaten er in het doosje gewoon 4 mooie producten van E.L.F, echt super leuk. Ik heb nog nooit wat van E.L.F gehad maar wel veel over gelezen. Het moest volgens andere een fijn merk zijn, ik was benieuwd!

Moonlight. Allereerst deze nagellak. Ik zeg eerlijk ik ben geen fan van shimmers in een nagellak, maar deze is toch net wel anders. Ze zeggen dat deze nagellak Vitamine E bevat voor sterkere en gezondere nagels. Ook belooft de verpakking dat het snel droogt, dat maakt deze nagellak zeker waar.

Maar even alleen op 1 vinger geswatched.

De waterproof eyeliner pen in black. Ik ben niet echt een fan van deze verpakkingen omdat ik vind dat de pigmentatie er minder door wordt.

Voorderest wel gewoon fijn om te gebruiken. 1 min puntje, ze zeggen dat het waterproof is maar na 2 keer wrijven zonder het echt nat te maken vervaagde het al. Dat is iets minder.

Eggplant. Jaja, ook zat er een cream eyeshadow in. Wilde altijd al een mooie cream eyeshadow, maar iets hield me tegen. Ik hou totaal niet van vieze vingers, hmm. Dit is echter wel een heel mooi kleurtje, beetje oudroze tegen lila aan. Ze zeggen over cream eyeshadows:

Use to line, shade and contour your eyes for a long-lasting look.

Al met al een hele fijne ogenschaduw, alhoewel de kleur iets veranderd als je het op je huid aanbrengt. Helaas komt de kleur totaal niet goed over op de foto..

Nearly Nude. Als laatste de matte lip color. Een soort lip-potlood maar dan wat meer creamy. Het is in de kleur nearly nude, dus als je van nude lippen houdt is dit het helemaal! Ik vind dat nude lippen je moeten staan of niet, en het is alweer bewezen dat mij dat niet staat. Deze lip color werkt fijn maar is totaal niet voedend voor je lippen helaas, het droogt ze een beetje uit. Hieronder 2 foto’s waar ik de lip color draag, bad hairday + oververmoeid. Beetje lame gezicht dus, en ja ik heb nou eenmaal een kleine mond met lelijke lippen.

Volgens de verpakking moet het mijn lippen wel hydrateren, dat doet het helaas niet. Toch een fijn product.

Dat waren de producten uit mijn gewonnen goodiebag. Al met al ben ik er super blij mee!

13 Reacties to “Gewonnen, E.L.F goodiebag!”

  1. glasmetwater 9 mei 2012 bij 13:04 #

    Leuk dat je gewonnen hebt haha! Zelf zou ik de producten niet kopen, maar de cream eyeshadow vind ik wel heel leuk! 🙂

  2. xxxcharr 9 mei 2012 bij 16:31 #

    Leuk dat je een gooduiebag gewonnnen hebt!
    de nagellak is mooi<3
    x

  3. Jorinde 9 mei 2012 bij 19:19 #

    Leuke spulletjes!

  4. joycelysanne 9 mei 2012 bij 20:07 #

    superleuk zeg!

  5. Angélique (@AngeliqueSSL) 9 mei 2012 bij 20:24 #

    Wat leuk!

  6. Bo 10 mei 2012 bij 09:08 #

    Gefelicteerd! Leuke spulletjes zitten erin! x

  7. Mariska 10 mei 2012 bij 16:02 #

    Mijn lijkt de nagellak erg leuk ^^

  8. WeLoveImperfection 10 mei 2012 bij 17:51 #

    Die Cream Eyeshadow lijkt me prachtig!
    xoxo

  9. faithfuldreams 12 mei 2012 bij 12:03 #

    Oehw leuk zeg!

  10. Miriam 18 mei 2012 bij 19:09 #

    Wat leuk dat je hebt gewonnen en wat een mooie producten!

  11. Marjorie 19 mei 2012 bij 12:06 #

    Wauw, wat leuk dat je gewonnen hebt! Ik vind de oogschaduw en de matte lip color erg mooi.

  12. BeautyGlitter 31 mei 2012 bij 14:28 #

    Gefeliciteerd! Wat leuk dat je hebt gewonnen. Het lakje vind ik zelf heel mooi!

Geef een reactie

