Pictures of my life Mei #1

16 Mei

Jaaaa het is weer tijd voor de leuke kiekjes met mijn grote liefde genaamd iPhone. Ik hou erg van foto’s maken en ik deel dat graag. Veel post ik op instagram, je kan me followen; racheljanssen is de naam. Take a look!

Oke dit is best wel een tijdje geleden, maar dit was op Koninginnedag!

Lekker maf doen met mensen van winterguard <3.

Mijn vriendin was tijdens de meivakantie in Spanje met haar vriend, ze stuurde even wat foto’s van hoe slecht het daar was. Oh heerlijk… Ik heb de laatste tijd al z’n zomer gevoel, nu helemaal!!

Oké, dit heeft een verhaal. Ik zat in de klas (les: marktplanning) en een vriendin van me stuurde een foto (ze zat gewoon naast me..) van haar hondje. Ze had haar tas op bed gelegd en haar hondje is daar in gaan snuffelen en toen ze terug kwam zat ze vol trots met een tampon in haar bek. Ik heb nog nooit zo hard gelachen, zo grappig. De docent snapte er echter niks van  mwhaha.

Jaa, ik luister altijd muziek in de auto en ik maak ook altijd wel foto’s hihi, herkenbaar?

Altijd gaat ze onder deze steen zitten, ik geniet hier altijd van. Zo lief en schattig, alhoewel nadat ze ouder wordt en dus ook dikker kan ze steeds minder makkelijk haar draai vind haha. Noeska!

Familie feestje! Van links naar rechts; ik, daddy, granny, mommy. Hele leuke foto! Kijk goed naar de neusjes van mijn moeder, oma en ik. All the same! Dat is het enige wat ik overduidelijk van mijn moeder heb, voor de rest lijk ik sprekend op mijn vader. Zeggen ze dan hè. I love granny, ze wordt volgende maand alweer 89!

Bevrijdingsfestival in Almere. Wat was het koud, maar oh zo gezellig!!!

Rond ongeveer 11 uur ’s avonds waren we nog steeds in stad met een hele grote vrienden groep. We hadden nog wat van onze kilo suikerspin dus terwijl we op iemand aan het wachten waren gingen we deze even ergens midden op grond in stad opeten. Omdat het kan!

Dit was een outfit of the day. Ik ben in love met die broek, alleen hij is net iets te straks waardoor me ‘ love handles’  echt over me broek puilen.. Ik moest persee die broek aan en dat shirtje, gelukkig hoefde ik de deur niet uit. Ik zag er echt mega dik uit vandaar een foto van de zijkant. Als titel had ik gezet; ‘ Time to lose some weight..’

Dit was het weer, en ja ik weet het… De laatste tijd zijn er inderdaad niet elke dag meer artikels online. Ik kan blijven zeggen dat ik het zo druk heb, maar dat is geen excuus. Sorry.

8 Reacties to “Pictures of my life Mei #1”

  1. jessy125 16 mei 2012 bij 13:11 #

    erg leuk om te zien! haha en dat hondje, zo lief ❤

  2. Amanda 16 mei 2012 bij 16:00 #

    Leuk om te zien 😀

  3. xxxcharr 16 mei 2012 bij 17:03 #

    hele leuke foto’s!
    vooral die je met je vriendinnen
    x

  4. WeLoveImperfection 16 mei 2012 bij 17:47 #

    Oehh, dat zwembad in Spanje!
    xoxo

  5. Jorinde 16 mei 2012 bij 20:55 #

    Leuke foto’s.

  6. Sarah 18 mei 2012 bij 16:53 #

    Leuke fotos! 🙂

  7. Marjorie 20 mei 2012 bij 20:35 #

    Leuke foto’s! Ik moest erg lachen om de ‘suikerspin foto’.

  8. Mariel 24 mei 2012 bij 15:19 #

    Leuke foto’s!

Geef een reactie

