Let’s get personal tag.

20 Mei

Ik heb deze tag al bij verschillende blogs voorbij zien komen en het leek me leuk om deze ook te doen, aangezien ik zelf ook altijd geïnteresseerd ben in de persoon achter de blog.

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?

Tuuhlak!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)

Dat kan ik me gelukkig niet echt herinneren.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)

Nee eigenlijk niet.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?

2 hele goeie vrienden.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Liever 10 dan geen, ik wil heel erg graag kinderen later.

Wat hoor je op het moment van schrijven?

Take Care van Drake & Rihanna.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?

Ja, 1 rechte en 1 schuine.

Waar denk je op dit moment aan?

Dat ik zometeen lekker ga slapen.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?

Ja, voor zover ik dat kan wel ja.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Mijn ouders.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?

Aan me nagels pulken.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?

Ja! Mensen om mij heen, gezelligheid ik hou ervan. Ik probeer altijd wel het positieve in mensen te zien.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Nee, en ik denk ook niet dat iemand dat ooit zal kunnen. Sommige vrienden komen wel dicht in de buurt.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ja! Ik had een grappig gesprek op whatsapp met Merle, een vriendin.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?

Klinkt misschien heel arrogant maar dat heeft wel meer dan 1 persoon tegen mij gezegt. En natuurlijk mijn ouders.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Nou, ik denk niet persee dat ik gelukkiger zou zijn. Alles in het leven gebeurt met een reden dat geloof ik wel. Tuurlijk zou ik wel eens iets willen ‘rewinden’ maar of ik er echt gelukkiger van wordt..

Vertel jij je ouders alles?

Ik deel veel met mijn ouders, maar vertel ze zeker niet alles.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?

Nee, ik zou het wel jammer vinden en toch wel er op aandringen dat ik er echt geen voorstander van ben.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?

Niet zo zeer, ik bescherm mezelf daar altijd wel voor.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?

Ja, dat was mijn ex.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?

Ik denk veel aan het hier en nu. Ik ben eigenlijk ook wel echt een dagdromer.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

8 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?

Ik vind zelf van wel. Ik ben spontaan en maak makkelijk een praatje met iemand en grapjes.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?

Nee! Zeker niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?

Taksi aardbei & framboos. Was best lekker, maar wel zoet!

Welk soort bed heb jij?

Een 1 persoons bed wat je kan uitschuiven tot 2 persoons met een boxspring matras!

Hou je van de regen of haat je het?

Ik haaaaaaaat regen! Bah, bah, bah!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je

het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?

Dronken worden op een feestje en dan daar overgeven. Ja, dat is me helaas wel een keer gebeurd. Shame on me..

Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Ik denk als een optimist! Je hebt niks aan als dat negatieve gedoe.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Faila. Moeilijk om uit te leggen maar zij was ooit een overbuurvrouw, is nu een hele goeie vriendin van mijn ouders en een soort zus voor mij (ze is ong. even oud als mijn moeder) en wij zijn soort van haar pleeggezin. Heel apart, maar na 11 jaar echt een geweldige band <;3.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Pff, dat is alweer een tijdje terug! New Years Eve met Irini, me zusje maar niet echt. (ik ben enigs kind)

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Ja, en dat is niet leuk..

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?

Nee, ik vind al dat geregel z’n gedoe haha! Wel zou ik gewoon vrienden uitnodigen omdat dat gezellig is.

Heb je spijt van je vorige relatie?

Nee zeker niet, het was een leuke tijd en van alles leer je weer.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?

Ik ben nog niet z’n uitgaan type maar dan denk ik een concert. Daar kan je de hele avond genieten van je favo artiest en in een discotheek hoop je maar op een goeie DJ en een beetje leuke mensen.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?

Nee, ik val echt op hele verschillende types maar het type wat ik wel altijd leuk vind heeft donker haar, ziet er een beetje stoer uit en kan zich geweldig kleden.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?


Voor zover ik mij kan herinneren gelukkig niet!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?

Overal waar ‘te’ voor staat is niet goed dus nee ik denk dat niet. Maar ik besteed wel veel aandacht aan mijn uiterlijk.

Ben jij snel jaloers?

Ik zeg altijd van niet, maar soms kan ik best wel heel jaloers worden.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Ik heb van de zomercollectie bij de H&M leuke zomerse kleding besteld! Onder andere een leuke bikini.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?

Ja, mijn beste vriendinnetje Chantal die in Eindhoven woont en door alle shit ik die al weer 2 jaar niet gezien heb =(!

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?

De film de Titanic, telt dat ook?

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?

Nee zeker niet woedend, maar ‘een’ ex heeft wel lullige dingen gezegt.

Wat doe je morgen?

Stage tot half 5 en daarna trainen tot half 8 en dan om kwart over 8 mri-scan laten maken in het ziekenhuis van me knie.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?

Nee zeker niet. Ik kan wel al snel iemand leuk vinden vooral als ze heel lief tegen me doen, maar ik wordt niet zo snel verliefd. Precies een jaar geleden was mijn laatste relatie.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?

Ja, mijn beste vriendinnetje Chantal en een hele goeie vriend van me.

Heeft je ex je ooit bedrogen?

Nee gelukkig niet!

Houd je van suikerspinnen?

Ja, heerlijk!! Toevallig heb ik op bevrijdingsfestival met me vrienden een hele kilo suikerspin gegeten hihi!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?

Mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?

Ja, een vriendin van me in de auto haha <;3.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.

7!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?

Ik kon altijd heel goed met mijn ex praten, die begreep mij ook altijd super goed. Maar ik heb nu wel 2 goeie vrienden waar ik ook redelijk goed mee kan praten.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?

In bed liggen en whatsappen met vrienden, muziek luisteren.

Wat is je stemming op dit moment?

Vrolijk, moe en voldaan.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?

Mama!

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?

Ja, er zijn allemaal leuke dingen op mijn pad gekomen!

Met wie was je gisteravond?

Mijn ouders en Faila.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?

Niet face to face maar wel via whatsapp met Roy.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?

Maakt niks uit joh! Een kus is een kus.

Heb je plannen voor dit weekend?

Het weekend is al bijna om maare voor morgen wordt het gewoon stage en ’s avonds trainen & daarna naar ziekenhuis om mri-scan van me knie te maken. Zaterdag heb ik mijn vader geholpen met dingen naar de stort brengen, folders gelopen en naar de voetbalwedstrijd van een vriend gekeken. (begon om 17.00 uur en 20.00 was ik thuis!). Zondag lekker rustig dagje gehad.

7 Reacties to “Let’s get personal tag.”

  1. WeLoveImperfection 21 mei 2012 bij 16:31 #

    Leuk om te lezen!
    xoxo

  2. Amanda 22 mei 2012 bij 13:28 #

    Vind deze tags altijd zo leuk. Je leert iemand snel kennen!

  3. Maya 22 mei 2012 bij 14:17 #

    Leuke tag 😀

  4. Jorinde 23 mei 2012 bij 20:55 #

    Heel leuk om te lezen 🙂

  5. sarahdiiamonds 24 mei 2012 bij 04:09 #

    Heel leuk om te lezen z’on tags, nu heb ik je ineens vele beter leren kennen! 😀 en laten we hopen dat het niets erg is aan je knie!

  6. robinlouisa 26 mei 2012 bij 08:49 #

    Heel erg leuk! Mag ik hem overnemen?
    Liefs,

  7. Saskia 14 juni 2012 bij 11:39 #

    Leuk lijstje

Geef een reactie

