Billboard Music Awards 2012

24 Mei

De Billboard Music Awards hebben zondag weer plaatsgevonden! Alles draait hier natuurlijk om muziek, en de looks! Adele nam de meeste prijzen in ontvangst, zij kreeg maar liefst 12 awards! Lady Gaga daarentegen kreeg 2 awards, LMFAO 6 en Coldplay en Lil Wayne 4. Wat zag iedereen er toch weer mooi uit, ik durfde amper naast ze te staan. Laten we lekker naar alle mooie jurken en looks kijken!

Katy Perry kwam samen met haar moeder, helemaal in stijl! Echt super leuk, they look beautiful!

Miley Cyrus vind ik echt een flop. Er zit totaal geen figuur in dat jurk-achtig-iets en haar kapsel is ook veel te ouwelijk.

Ja, heel apart die jurk. Het staat haar wel, maar ik heb er niks mee.

Ik vind dat stijle haar zo wel veel leuker! De make-up is ook prachtig en gewaagd om met rood/oranje aan de slag te gaan! Ze hebben het heel subtiel gehouden.

Carrie Underwood, ja fabulous! Al had ze een jute zak aan, dat haar en dat prachtige koppie van der maken alles goed. Ik krijg hier z’n sprookjes gevoel bij, wauw!

Ja, ik moest hem er even tussen plaatsen. Het is toch een knapperd, of niet dan.

Julianne Hough, heel subtiel en zo prachtig. Ze is niet extreem gedressed maar dat jurkje is het helemaal! Wauw wauw wauw!

Alicia Keys blijft natuurlijk een prachtige vrouw, maar dit vind ik echt een beetje somber. Het haar daarentegen is geweldig! 1 grote vlecht op een aparte manier, cool!

Usher, ja helemaal perfect! Prachtig blauw pak en goed met denim grijs gecombineerd. I love it!

Last but not least, Natasha Bedingfield. Zij wisselde van outfit die avond, beide prachtige jurken. Ik vind haar alleen niet zo stralen als altijd.

Wie vinden jullie er het mooist uitzien?

misschien een lang artikel, er waren ook zoveel mooie foto’s ik kon amper kiezen! hihi.

2 Reacties to “Billboard Music Awards 2012”

  1. Amanda 27 mei 2012 bij 20:08 #

    Leuk om te zien 🙂

  2. BeautyGlitter 28 juni 2012 bij 10:33 #

    Carrie Underwood is 100% mijn favoriet, woooow wat een jurk zeg. En leuk dat Katy haar moeder had meegenomen, ze zien er schattig uit 🙂

Geef een reactie

