Dromen, vakantie.

26 Jun

Ja, je zult wel denken wat nu weer?! Ik ben geen toekomst voorspelster nee, en ik heb ook echt geen idee hoe mijn toekomst eruit gaat zien. Wel heb ik dromen, zoals iedereen. Realistische en onrealistische. Vandaar share ik de onrealistische met jullie, omdat ik zo van dromen hou. Aangezien het weer hier in Nederland nou niet echt zomerse gedachtes opwekken zorg ik daar wel voor!

Uhu, ja ik weet het.. Precies een maand heb ik HELEMAAL NIKS gedaan aan deze leuke blog. Te erg voor woorden, of dat vind ik dan. Daar heb ik me eigen redenen voor, but I’m back! Ik heb nog 2 weken school, nog 1 dag stage en dan kan ook ik zeggen; VAKANTIEE. Tot die tijd nog even bikkelen en het beste eruit halen, en ik zeg je dat kost veel energie, althans bij mij wel. Als ik weinig energie heb dan dagdroom ik altijd sneller dan normaal. Laatst kreeg ik opeens het Bora Bora eiland in mijn hoofd, wat wil ik daar graag naar toe zeg! Toen dacht ik hey, deze gedachtes moet ik delen!

Je kent het wel, die leuke huisjes met rieten daken in dat prachtige fel blauwe water! Misschien ken je het van de Kardashians, die gingen daar toen naar toe op vakantie met de hele familie. Dit is natuurlijk een vakantie-droomoord, hier ga je natuurlijk ook niet zomaar naar toe. Daar moet je knip lekker voor gevuld zijn! Dat maakt niet uit, erover dromen, of plaatjes kijken mag altijd.

Moet je voorstellen, je hebt het meeste luxe huisje op het Bora Bora eiland, met alles erop en eraan. Als je ’s ochtends wakker wordt heb je z’n prachtig uitzicht, heerlijk weer dat je meteen van je balkonnetje af in het water duikt. Máár dat is niet alles!! Je moet natuurlijk ook lekker ontbijten, onder het genot van een lekkere verse jus d’orange,vers croissantje de dag beginnen.

Nouja dat is dus 1 van de dingen waar ik overdag door afgeleid wordt, terwijl ik gewoon hard aan het werk ben op kantoor bijvoorbeeld. Ik heb het ook vaak op school, bijvoorbeeld tijdens een toets. Dan staat er in een zin toevallig iets wat aanleiding geeft om erover te fantaseren. Ik moest laatst een Nederlandse zin verbeteren, en er stondzwembad in, voor dat ik het wist staarde ik naar die zin en zag mijzelf al heerlijk in dat zwembad zwemmen.

Waar dromen jullie vaak over, in je slaap of overdag?

Geef een reactie

