Galaxy nails.

13 Sep

Terug van weggeweest. Door een vriendin van mij weer gestimuleerd om hiermee verder te gaan, so I’m back bitchachosss! Ik vind nailart altijd heel erg leuk om te doen, ik heb er alleen niet altijd tijd voor. Een tijdje terug kwam een vriendin met een geweldig idee om galaxy nails te maken. Ze komt dat vaak tegen op tumblr en na wat youtube filmpjes te hebben gekeken zei ze dat het eigenlijk niet zo heel moeilijk was om te doen. Nou aan de slag dan maar!

De foto’s zijn met mijn iPhone gemaakt.

 Ik zal even stap voor stap uitleggen hoe wij het gedaan hebben. Allereerst hebben wij natuurlijk ons nagels zwart gelakt. Ik als pietje precies was erg blij met me mooie zwarte nagels want ik had ze best netjes gelakt. Toen waren we er helaas nog niet, haha! Toen zijn we met wit aan de slag gegaan. Ik had schuursponsjes in kleine stukjes/reepjes geknipt, met een pincet gepakt en in de witte nagellak gedoopt en toen op mijn nagels getamponneerd. Ik koos ervoor om het een buitje schuin over mijn nagel te doen en niet al te grof maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jou.

Daarna zijn we met geel aan de slag gegaan. Van de geel maar een heel klein beetje, maar op dezelfde manier als met de witte nagellak over het witte heen gegaan heel licht. Om dat geel/witte baantje iets meer over te laten vloeien in het zwart hebben we de randjes van de witte met gele nagellak getamponneerd met blauwe nagellak en het laten overlopen. Ook hebben wij op sommige plekjes nog een klein beetje groen aangebracht. Ik was daar nogal voorzichtig mee.

Helaas kwamen wij er aan het einde achter dat wij niet de goede glitternagellak hadden. Terwijl we nog wel  verschillende hadden waren de glitters veel ste grof. Dat is duidelijk te zien op mijn pink. Dus dat hebben wij anders aangepakt, en met een stokje een paar glitters per nagel erop gedrukt. Dat kost wel veel meer tijd maar dat vonden wij beter staan dan te veel glitters. Het moeten tenslotte sterren voorstellen.

Laagje topcoat erover en klaar is kees!

Ik ben echt superblij met het resultaat! Echt een heel gaaf effect, en zo makkelijk te creëren!

btw. De vriendin die mij weer gestimuleerd heeft om met deze blog verder te gaan, heeft zelf ook een eigen blog. Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen en laat gerust een reactie achter! www.beautyandotherstuff.nl  ;-).

Hadden jullie al eens van galaxy nails gehoord? Zoja, wat vind je van mijn creatie?

4 Reacties to “Galaxy nails.”

  1. laura 13 september 2012 bij 16:57 #

    wauw, echt heel mooi gedaan! Ik heb al eens een galaxy nail art gezien maar ik vind die van jou wel heel erg mooi hoor.

  2. Elyne 13 september 2012 bij 18:46 #

    Super mooi! Meteen weer een extra inspiratie

  3. Josephine 14 september 2012 bij 21:00 #

    WAUW! Die zijn echt heel goed gelukt! 😀

  4. Amanda 15 september 2012 bij 11:02 #

    Ziet er super goed uit!

Geef een reactie

