Look at home.

14 Sep

 

http://beautyandotherstuff.nl 

Je zal wel denken, huh? Ik zeg het maar gewoon meteen, ik voel me een beetje gehandicapt. Hoezo? Nou ik ben 4 september aan mijn knie geopereerd. Ik zal niet tot details treden maar nu heb ik een brace om zowat me hele been en moet ik mijn knie 6 weken gestrekt houden. Dit houdt in dat ik zeg maar mijzelf niet kan vervoeren. Niet de bank op, niet af, niet bed in, niet uit, niet mijn rolstoel in, niet uit, niet alleen naar de wc, niet alleen van de wc etc. Ik zit dus de hele dag thuis en ja dat is vervelend.

Ook al ben ik thuis en kan ik maar 1 hele grote broek aan wil ik toch nog enigszins goed voor de dag komen dus ik maak me wel elke ochtend op. Mijn make-up is erg beperkt want ik kan het namelijk niet zelf pakken. Ik moet elke dag mijn vader aanwijzingen geven wat en waar hij moet pakken, voor een man niet heel gemakkelijk haha. Het wordt na een week al wel een beetje routine, maar dan moeten er geen nieuwe dingen bij komen haha.

Ik dacht, laat ik eens delen wat mijn dagelijkse make-up is. Aangezien dat op dit moment beperkt is. Ik heb ook maar 1 foto voor jullie, met mijn iPhone gemaakt want ik ben niet in staat om mijn mooie spiegelreflexcamera te pakken, er foto’s mee te maken en dan nog naar mijn macbook te importeren. Helaas.

Misschien is het niet duidelijk te zien, maar dit draag ik elke dag;

– Mascara
– Vloeibare eyeliner
– Soms klein beetje oogpotlood bij mijn onderste wimperrand
– Wenkbrauw poeder
– Wenkbrauw gel

En als extraatje had ik vandaag een shimmery ogenschaduw opgedaan heel simpel.

4 Reacties to “Look at home.”

  1. Joyce 14 september 2012 bij 11:13 #

    Pff wat vervelend zeg dat je amper iets kan doen! En dat nog 6 weken ook. Sterkte in ieder geval! Je make-up look is wel heel erg mooi 🙂

  2. Jorinde 14 september 2012 bij 19:17 #

    Oeh jeetje. Sterkte verder!

  3. LounaBeauty 14 september 2012 bij 20:57 #

    Prachtig opgemaakt :). Balen dat je niet zoveel kan doen! Beterschap! xoxo

  4. Josephine 14 september 2012 bij 20:59 #

    Pfft, wat vervelend zeg. Heel veel beterschap en hopelijk knap je snel op! 🙂

Geef een reactie

