Fashion report; polyvore update!

15 Sep

In mijn artikel van een tijdje geleden heb ik jullie al kennis laten maken met Polyvore. Ik kreeg daar allemaal hele leuke reactie’s op en dat jullie het ook wel vaker wilde zien. Dus bij deze lovies!! Ik heb 4 mooie sets gemaakt, en die wil ik graag met jullie delen. Let er wel op, het is mijn smaak. 🙂

Dit is mijn laatste set, die ik speciaal voor een groep op Polyvore maakte. De uitdaging was om een set te maken waar 1 of meerdere foto’s of iets van de natuur in terug kwam. Ik denk dat het mij aardig goed gelukt is al zeg ik het zelf!! Deze set noemde ik ‘Playing with colors’. Ik wilde een set maken en had geen idee wat ik ging maken in welke stijl of iets. Ik zag deze broek en ik wist het meteen. Iets met veel kleuren!! Helemaal te gek. Btw, zag later dat die broek voor €19,95 bij de H&M te koop was. Super gaaf!! ‘Chic and fabulous’ hoe nice is dat? Allemaal nude/aardetinten erin. Dit is weer een hele andere kant, maar deze vind ik ook echt heel leuk en zou ik zo dragen! Ik ben helemaal verliefd op die blouse!! ; Last but not least, de ‘Color Boost’. Lekker vrolijk en gewoon leuk, meer kan ik er niet van maken! ; Als jullie ook een polyvore account hebben kunnen jullie gerust een kijkje nemen of mij followen. Klik dan even hier.

Geef een reactie

